سیاسی: تا زمان مزایده، مدیرعامل باشگاه هستم
مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس می‌گوید تا زمان مزایده باشگاه به کارش در پرسپولیس ادامه می‌دهد.

حمیدرضا سیاسی درباره آخرین وضعیت حضورش در باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: وقتی که بخواهم هیات مدیره و سمت خود را ترک کنم هیات مدیره باید فردی را به عنوان جایگزین من انتخاب کند اما با توجه به اینکه طی چند روز آینده باشگاه واگذار می‌شود، فردی مسئولیت باشگاه را برعهده نمی‌گیرد. به همین علت من تا زمانی که باشگاه واگذار شود به عنوان مدیرعامل در خدمت پرسپولیس خواهم بود.

وی درباره آخرین وضعیت نژادفلاح هم گفت: من متوجه ناراحتی نژادفلاح نشده‌ام. تا جایی که می‌دانم او کارش را در باشگاه انجام می‌دهد.

سیاسی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به قرارداد برانکو ایوانکوویچ با باشگاه پرسپولیس اشاره کرد و گفت: من با قاطعیت می‌گویم برانکو ایوانکوویچ با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و این قرارداد کاملا قانونی و رسمی منعقد شده است، در نتیجه او به کارش در پرسپولیس ادامه خواهد داد. برانکو یک شخصیت شناخته شده است و من برای او و همین طور پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم. نمی‌دانم چرا برخی از دوستان از برکناری برانکو صحبت می‌کنند. او هنوز به طور کامل کارش را در پرسپولیس انجام نداده که بخواهیم درباره او قضاوت کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره حضور حسین عبدی در کادرفنی پرسپولیس هم گفت: من درباره این مسئله هیچ صحبتی انجام نداده‌ام. کادرفنی پرسپولیس که هدایت این تیم را بر عهده دارد باید در این مورد تصمیم‌گیری کند. من نمی‌توانم شخصی را به کادرفنی تحمیل کنم. عبدی از پتانسیل بالایی برخوردار است. اگر از او در کادرفنی استفاده نشود من از او در پست دیگری در باشگاه استفاده خواهم کرد.

وی همچنین درباره وضعیت قرارداد باشگاه پرسپولیس با شرکت بهنام پیشرو کیش هم گفت: من از قرارداد بهنام پیشرو اطلاع دقیقی ندارم. در هر صورت اگر این شرکت با باشگاه توافق انجام داده باشد ما به تعهدات‌مان عمل می‌کنیم.

سیاسی در پاسخ به این سوال که آیا شما به عنوان خریدار باشگاه در مزایده شرکت می‌کنید یا خیر گفت: مطمئن باشید من و هیچ یک از افراد و شرکت‌های وابسته به من در مزایده باشگاه پرسپولیس شرکت نخواهند کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir