نتیجه بازی پرسپولیس و سایپا
پرسپولیس تهران و سایپای البرز به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت 17:30 سایپای البرز در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان پرسپولیس تهران بود که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

برانکو ایووانکویچ در این دیدار تیم خود را با ترکیب ابتدایی سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، مایکل اومانا، بابک حاتمی، حمید علی‌عسگر، مهرداد کفشگری، احمد نوراللهی، محمد نوری، امید عالیشاه، فرناندو گابریل (رضا خالقی‌فر) و مهدی طارمی روانه میدان کرد.

نیمه نخست

دقیقه 30 احمد نوراللهی روی ارسال گابریل از یک ضربه کاشته با یک ضربه زیبا با پشت سر دروازه شاگردان جلالی را باز کرد و پرسپولیس را با یک گل پیش انداخت.

دقیقه 38 پرسپولیس بازهم فرصت داشت تا روی ضربه مهدی طارمی به گل برسد اما او پاس ارسالی گابریل را با یک بغل‌پا راهی خارج زمین کرد.

دقیقه 40 بازهم مهدی طارمی بود که در موقعیت گلزنی قرار گرفت و این‌ بار دروازه سایپا را باز کرد. گابریل با یک پاس در عمق سعی داشت طارمی را صاحب توپ کند که اشتباه مدافع سایپا او را در موقعیت گل قرار داد و مهاجم پرسپولیس با یک ضربه تمام‌کننده دروازه فلاح‌زاده را باز کرد.

دقیقه 45 پرتاب اوت بلند از سوی تیم میزبان در محوطه جریمه پرسپولیس و پس از یک رفت و برگشت با ضربه سر مهاجم سایپا همراه شد که در حالی که به نظر می‌رسید توپ به راحتی بوسیله مکانی مهار می‌شود بابک حاتمی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بازی دو بر یک شود.

نیمه دوم

دقیقه 62 محمد نوری روی ارسال از جناحین در محوطه 6 قدم صاحب توپ شد و با یک ضربه بغل پا دروازه میلاد فلاح‌زاده را باز کرد اما داور معتقد بود او برای جا گذاشتن مدافع حریف از دست خود استفاده کرده است و گل پرسپولیس مردود اعلام شد.

دو دقیقه پس از آن محمد نوری در محوطه جریمه خودی روی مهاجم سایپا خطا انجام داد و یک پنالتی را به شاگردان جلالی تقدیم کرد که حامد شیری دروازه سوشا مکانی را روی این ضربه پنالتی باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

در ادامه پرسپولیسی‌ها که سعی داشتند گل برتری را به ثمر برسانند، در دقیقه 67 روی یک ضربه ایستگاهی از سمت راست محوطه جریمه حریف دروازه سنگربان سایپا را تهدید کردند اما مدافعان حریف با هوشیاری توپ را از دهانه دروازه دفع کردند.

میلاد میداودی در دقیقه 78 با یک ضربه زیبا از میانه زمین، دروازه سوشا را تهدید کرد اما عکس‌العمل مکانی توپ را راهی کرنر کرد.

تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل برتری و کسب سه امتیاز در این دیدار نتیجه نداشت و بازی در پایان با نتیجه 2 بر 2 مساوی شد. پرسپولیس با این تساوی 30 امتیازی شد و در رده دهم باقی ماند. سایپا نیز با 38 امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

این هشتمین بازی بدون برد پرسپولیس بود. سرخپوشان از هفته بیستم که پدیده را در مشهد شکست دادند دیگر رنگ پیروزی را ندیده‌اند. نکته جالب توجه بازی حضور خانزاده در دقایق پایانی بازی بود که با توجه به نیاز پرسپولیس برای گلزنی این تعویض مربی کروات در نوع خود جالب بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir