نژادفلاح: از سیدجلال خواستم فوتبالش را در پرسپولیس تمام کند
محمدحسین نژادفلاح با بیان این که به توافقات اولیه با سیدجلال حسینی دست یافته است، گفت: تا هفته آینده قرارداد او را منعقد می‌کنیم.

محمدحسین نژادفلاح با بیان این که سیدجلال حسینی فصل آینده در تیم فوتبال پرسپولیس حضور خواهد داشت، اظهار کرد: توافقات اولیه را با او انجام داده‌ و تا هفته آینده قرارداد نهایی را با او منعقد کنیم. حسینی سال‌هاست که پرسپولیسی است و اولین بازیکنی خواهد بود که غیر از بازیکنان حال حاضرمان با او به توافق می‌رسیم.

وی درباره این جلسه گفت: هواداران انتظار داشتند که بازیکنان بزرگ را به تیم‌مان بیاوریم که من از حسینی خواهش کردم که صحبتی را با او داشته باشم و او هم این درخواست من را قبول کرد. در این جلسه دو ساعته درباره موضوعاتی که به سیدجلال ارتباط نداشت صحبت کردیم. فکر می‌کنم حسینی آن قدر بازیکن بزرگی است که نیازی نباشد که درباره قرارداد با او صحبت کنیم. نیازی نبود که درباره قرارداد صحبت کنیم؛ چرا که روح و جان حسینی در اختیار پرسپولیس است. ما هم با تمام وجود فصل آینده را دنبال خواهیم کرد.

قائم مقام پرسپولیس با بیان این که به هواداران قول داده است تیم خوبی را برای لیگ پانزدهم آماده کند، اظهار کرد: پرسپولیس بزرگ است و بازیکنان بزرگ می‌خواهد. همیشه گفته‌ام اگر یک روز هم از مدیرعاملی من در پرسپولیس باقی مانده باشد، با تمام وجود برای این تیم کار می‌کنم. پرسپولیس چند سال است که تیمش را برای قهرمانی می‌بندد اما در رسیدن به جام ناموفق بوده است. با قاطعیت می‌گویم که این تیم برای قهرمانی آماده می‌شود.

نژادفلاح در مورد مدت قرارداد حسینی با باشگاه پرسپولیس گفت: از او خواهش کردم که فوتبالش را در پرسپولیس به پایان برساند. او حق ندارد بعد از پرسپولیس در جای دیگری به فوتبالش ادامه دهد؛ چرا که او یک پرسپولیسی و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است. همیشه با علاقه‌مندی اخبار مربوط به حسینی را دنبال می‌کردم و می‌دانم که دوری از پرسپولیس برای او هم سخت بوده است. توافق با حسینی بسیار آسان بود. در این جلسه از او مشورت‌های زیادی گرفتم همچنین تفکراتم برای او گفتم. در این جلسه حسینی را بزرگ‌تر از آن دیدم که تا به حال می‌شناختم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir