نژادفلاح: پرسپولیس را برای قهرمانی می‌بندم
محمدحسین نژادفلاح می‌گوید که پرسپولیس را برای قهرمانی می‌بندم. او می‌خواهد که هواداران به این موضوع اطمینان داشته باشند.

محمدحسین نژادفلاح درباره حضور برانکو ایوانکوویچ در ایران اظهار کرد: بلیت برگشت برانکو به ایران اوکی شده و او قرار است طبق برنامه روز پنجشنبه بعدازظهر به سمت ایران پرواز کند و پرواز او بامداد جمعه در فرودگاه امام خمینی به زمین می‌نشیند. من به همراه تعدادی از مسئولان باشگاه به استقبالش خواهیم رفت و پس از اینکه روز جمعه را استراحت کردند جمعه شب در ضیافت شامی به همراه برانکو و دستیارانش حضور خواهم داشت.

وی افزود: ان‌شاءالله از روز شنبه تمرین‌های تیم ما آغاز می‌شود و استارت‌مان را برای آماده‌سازی تیم جهت حضور در لیگ پانزدهم خواهیم زد. او در پاسخ به این سوال که روز شنبه چه تعداد از بازیکنان‌تان در تمرین‌ها شرکت می‌کنند، گفت: ما بازیکنان را به سه دسته تقسیم کرده‌ایم. بازیکنانی که با باشگاه قرار دارند و در لیست برانکو هستند. آن‌ها در تمرین حضور دارند. دسته دوم کسانی هستند که با باشگاه قرارداد ندارند اما آن‌ها هم در لیست برانکو هستند و برانکو خواسته که در پرسپولیس بمانند. طبق صحبت‌هایی که من با این بازیکنان انجام دادم قرار است آن‌ها هم در تمرین‌ها شرکت کنند تا به مرور زمان قراردادشان را به امضا برسانیم.

نژادفلاح درباره جذب بازیکنان جدید برای پرسپولیس هم گفت: ما در فصل نقل و انتقالات خوب عمل کردیم و با تمام گزینه‌های مد نظرمان مذاکرات خوبی را انجام داده‌ایم. در حال حاضر با سید جلال حسینی توافق کرده‌ایم اما او فعلا در تمرین‌ها شرکت نمی‌کند. منتظر هستیم تا به مرور زمان قرارداد بازیکنان جدید را به امضا برسانیم سپس در تمرین‌ها شرکت کنند.

نژادفلاح درباره اینکه گفته می‌شود قرار است به عنوان قائم مقام به کارش در باشگاه پرسپولیس ادامه دهد نیز گفت: از آقای سجادی تشکر می‌کنم که مجددا به من اعتماد کردند تا در باشگاه پرسپولیس حضور داشته باشم. من با تمام وجود برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنم و تا به امروز هرچه داشتم در این راه گذاشته‌ام. هواداران مطمئن باشند من پرسپولیس را برای قهرمانی می‌بندم و بهترین نتایج را خواهیم گرفت. دکتر سجادی تا به امروز بی‌وقفه برای حل مشکلات باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال وقت گذاشته‌اند که باید به خاطر زحمات ایشان از او تشکر کنیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir