خوردبین: تجمع کنندگان خط و پول گرفته بودند!
محمود خوردبین معتقد است، افرادی که در مقابل باشگاه تجمع کرده و شعار سر می‌دادند، خط و پول گرفته بودند.

محمود خوردبین با اشاره به تجمع روز شنبه برخی از هو‌اد‌ا‌ران پر‌سپولیس در مقابل درفشی فر، اظها‌ر کرد: آن هو‌اد‌ا‌رانی که چنین اعتراضاتی کرده‌اند تا بقیه را خراب کنند، خط و پول گرفته بودند.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: افرادی که به اسم تجمع و اعتراض به من بی ادبی کردند فکر می‌کنند من در این مسائل دخالت می‌کنم اما چنین نیست حتی اگر دخالت کنم 50 سال زحمت نکشیده‌ام که چند نفر بیایند و با بی ادبی به من بی احترامی کنند.

خوردبین ادامه داد: ما چند بازیکن را گرفته‌ایم و در حال‌ رایزنی با چند بازیکن دیگر هستیم. ممکن است یک مربی دوست نداشته باشد که یک بازیکن را جذب کند و به او اعتقاد نداشته باشد.

سرپرست پر‌سپولیس با بیان این که ما تمرینات خود را به موقع آغاز و کار خود را به خوبی شروع کرده‌ایم، گفت: اینکه چرا برخی این گونه رفتار می‌کنند و چنین رفتاری از آنها سر می‌زند را نمی‌دانم. هر کسی که این کاره باشد می‌داند که آنها از جایی خط می‌گیرند.

خوردبین همچنین درباره عدم مذاکره با سیدجلال حسینی و کریم انصاری فرد، اظها‌ر کرد: ممکن است یک مربی به برخی از بازیکنان اعتقاد نداشته باشد. سرمربی بازیکنی را می‌گیرد که به او اعتقاد داشته باشد. برانکو به سیدجلال و انصاری فرد اعتقاد ندارد.

وی در مورد مربی بدنساز پر‌سپولیس نیز گفت: به زودی مربی بدنساز تیم مشخص می‌شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir