خوردبین: همه ادبیات برانکو را به خوبی می شناسند
محمود خوردبین می‌گوید همه می‌دانند که برانکو از ادبیات بدی استفاده نمی‌کند.

محمود خوردبین درباره آخرین وضعیت تیم پرسپولیس اظهار کرد:‌ در حال حاضر در اردوی ترکیه به سر می‌بریم و تمرینات خوبی را تا به امروز انجام داده‌ایم. بازیکنان با شادابی خوبی تمرین می کنند و ان‌شاالله امیدواریم تا آغاز لیگ تیم به آمادگی مطلوب برسد.

وی درباره امکانات اردویی ترکیه هم گفت: همه چیز واقعا در حد عالی است. امکانات تمرینی و همچنین شرایط هتل در سطح بسیار خوب است، ما از امکاناتی که در اینجا برای ما مهیا شده راضی هستیم.

خوردبین در ادامه درباره مطلبی که به نقل از برانکو ایوانکوویچ(Branko Ivanković) در یکی از روزنامه های ورزشی ایران کار شده بود، گفت : برای آن کسی که این مطالب را نوشته است متاسفم. همه ادبیات برانکو را به خوبی می شناسند و می‌دانند که او اهل این گونه صحبت کردن نیست. خود برانکو در روز گذشته تمام نقل قول هایی که به او منتسب کرده بودند را تکذیب کرد. فکر می کنم عده ای می خواهند برای تیم پرسپولیس حاشیه درست کنند.

سرپرست تیم پرسپولیس در ادامه درباره حضور محسن مسلمان در تیم پرسپولیس گفت: مسلمان بازیکن با استعداد و خوبی است که می‌تواند به تیم ما کمک کند. از اینکه او به پرسپولیس اضافه شده واقعا خوشحالم، درست است که در حال حاضر در اردوی تیم ما به سر نمی‌برد اما مطمئنا با اضافه شدن به تیم می‌تواند در روند کاری تیم به ما کمک کند.

خوردبین در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در پایان اردو تیم ما از نظر آمادگی به شرایط مطلوبی برسد و بتوانیم لیگ را با قدرت آغاز کنیم. امسال تیم خوبی بسته ایم و می توانیم نتایج خوبی بگیریم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir