خوردبین: بازیکنان جدید در سطح عالی هستند
محمود خوردبین می‌گوید بازیکنان جدید این تیم در حد عالی هستند.

محمود خوردبین درباره آخرین وضعیت اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در ترکیه اظهار کرد: تا به امروز اردوی خوب و با نشاطی را در اینجا برگزار کردیم. باید بگویم در چند سال اخیر چنین اردویی را من ندیده بودم. بازیکنان با نشاط در تمرین‌ها شرکت می‌کنند و با تمام وجودشان نکات تاکتیکی برانکو را اجرا می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چند درصد تیم‌تان آماده حضور در لیگ شده است گفت: تا به امروز حدود 80 درصد تیم ما آماده شده و فکر می‌کنم ظرف روزهای آینده و با ادامه تمرین‌هایمان در تهران به آمادگی کامل می‌رسیم و لیگ را آغاز می‌کنیم. امیدوارم که بتوانیم هفته‌های نخست را با وجود اینکه می‌دانم کارمان سخت است، خوب شروع کنیم.

خوردبین در ادامه درباره حریفان تدارکاتی که پرسپولیس با آن‌ها بازی کرده است نیز گفت: نخستین حریفی که به مصاف آن رفتیم یک تیم پرقدرت ترکیه‌ای بود که فوتبال را خیلی خوب بازی می‌کرد. آن‌ها قصد داشتند با یارگیری جلوی حملات ما را بگیرند و روی ضد حملات دروازه، ما را تهدید کنند. معتقدم در آن دیدار تیم ما خوب بازی کرد. برانکو در نیمه نخست یک تیم را به میدان فرستاد و در نیمه دوم هم تغییرات زیادی را در ترکیب تیم ایجاد کرد. این بازی یک دیدار تدارکاتی و برای شناخت نقاط ضعف و قوت ما بود و برای کسب نتیجه زیاد مهم نبود.

وی ادامه داد: در دومین دیدار نیز به مصاف تیم امید ترینیداد و توباگو رفتیم که در این دیدار تقریبا ترکیب ثابت‌تری نسبت به دیدار قبلی به میدان رفت. ما در این دیدار هم بازی به مراتب بهتری نسبت به حریف‌مان انجام دادیم و در نهایت نیز به پیروزی رسیدیم. برگزاری این دیدارها می‌تواند نقش موثری در آماده‌سازی تیم ما داشته باشد. البته امروز هم یک بازی دوستانه دیگر برابر یک باشگاه ترکمنستانی انجام می‌دهیم که 7 ملی‌پوش دارد. امیدوارم بتوانیم مقابل آن‌ها هم یک بازی خوب به نمایش بگذاریم.

سرپرست تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از عملکرد بازیکنان تازه‌وارد به پرسپولیس چیست گفت: همه بازیکنانی که به تازگی به جمع ما اضافه شده‌اند، واقعا عالی هستند. آن‌ها عملکرد فوق‌العاده خوبی در تمرین‌ها داشتند و مطمئنا در بازی‌ها می‌توانند برای تیم ما مثمرثمر باشند. برانکو هم از عملکرد این بازیکنان کاملا رضایت دارد.

خوردبین در پایان در واکنش به شایعه ناراحتی بازیکنان به خاطر پرداخت پول توجیبی کم به آن‌ها گفت: چنین موضوعی صحت ندارد. ما مقداری پول به هر بازیکن به عنوان پول توجیبی پرداخت کردیم و هیچ یک از آن‌ها به مقدار پول ناراحت نبوده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir