خوردبین: باقری ماند تا تمرین بازیکنان را زیر نظر بگیرد
محمود خوردبین می‌گوید کریم باقری در تهران مانده تا تمرینات برخی از بازیکنان را زیر نظر داشته باشد.

محمود خوردبین درباره آخرین وضعیت تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس، اظها‌ر کرد: پس از شکست بدی که مقابل استقلال خوزستان متحمل شدیم، تیم‌مان در هفته ای که گذشت تمرینات خوب و با نشاطی را پشت سر گذاشت که خود را آماده رویارویی مقابل سپاهان کنیم. درست است که شکست مقابل استقلال خوزستان روحیه تیم ما را خراب کرد، اما با تدابیری که برانکو ایوانکوویچ(Branko Ivanković) در نظر گرفته بود بازیکنان به آمادگی خوبی رسیدند تا فردا (پنجشنبه) با انجام یک بازی خوب مقابل سپاهان به پیروزی برسند.

او درباره نبودن سوشا مکانی در ترکیب تیم پر‌سپولیس هم ا‌ضافه‌ کرد‌: از روزی که سوشا یک روز محرومیت خود را پشت سر گذاشت از مسئولان کمیته‌ انضباطی خواهش کردیم که محرومیت سوشا مکانی را ببخشند یا به حالت تعلیق دربیاورند ولی آنها توجهی به خواهش ما نداشتند. وقتی که کمیته‌ انضباطی بازیکنی که به سمت سوشا مکانی حمله می‌کند را سه جلسه محروم می‌کند و سوشا مکانی که از خود دفاع کرده را نیز سه جلسه محروم می‌کند ما دیگر چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. او یک د‌ر‌وازه‌بان فوق‌العاده‌ خوب است و حضورش در تیم ما کاملا تاثیرگذار است.

خوردبین در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد : فراموش نکنید در دیدار قبلی ما که مقابل استقلال خوزستان انجام شد، د‌ر‌وازه‌بان دوم ما اشتباه فاحشی انجام داد که همین باعث برهم خوردن روحیه بازیکنان و شکست تیم شد.

سرپرست تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس درباره سفر این تیم به اصفهان هم، گفت: با توجه به این که ساعت‌های پرواز اصفهان با برنامه تیم ما همخوانی نداشت، تصمیم گرفتیم با اتوبوس به اصفهان سفر کنیم. به همین خاطر صبح امروز (چهارشنبه) به سمت اصفهان حرکت کردیم تا ان‌شا‌ء‌الله ظهر به آنجا برسیم.

او همچنین در پایان درباره علت نرفتن کریم باقری به همراه تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس به اصفهان هم تصریح کرد: با توجه به این که چند نفر از بازیکنان‌مان در تهران ماندند و مربی بدنسازمان هم به کشورش سفر کرده است، تصمیم گرفتیم کریم باقری در تهران بماند تا تمرینات این بازیکنان را زیر نظر داشته باشد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir