برانکو: نمی‌دانم دلیل این ناداوری‌ها چیست؟
برانکو ایوانکوویچ با انتقاد از داوری بازی تیمش برابر ملوان گفت که دلیل این ناداور‌ی‌ها را نمی‌داند.

برانکو ایوانکوویچ(Branko Ivanković) در نشست خبری پس از پیروزی مقابل ملوان اظهار کرد: رئیس من در رختکن به من گفت که هر بازی باید مقابل 15 بازیکن بازی کنیم اما خب جا دارد به بازیکنانم تبریک بگویم. آن‌ها بازی خوبی به نمایش گذاشتند. ما باید قبل از 90 دقیقه به گل می‌رسیدیم و کار به وقت اضافه نمی‌کشید.

او در پاسخ به این سوال که این بازی به 120 دقیقه کشیده شد آیا این شرایط روی بازی جمعه تیم‌تان مقابل تراکتورسازی تاثیرگذار است یا خیر گفت: مهرداد کفشگری قبل از آغاز بازی دچار مصدومیت شد و مجبور شدم از نوراللهی که تازه عمل جراحی انجام داده استفاده کنم. متاسفانه کفشگری یک ماه مصدوم خواهد بود. بعد از اینکه فردا بررسی‌هاییمان را انجام بدهیم درباره دیدار تراکتورسازی هم صحبت می‌کنیم.

او درباره مشکلات داوری هم گفت: باید بازیکنان‌مان را درک کنیم. ما در 6 مسابقه قبلی 4 مسابقه را با اشتباه‌های داوری باختیم. داور باید جواب بدهد که چرا طارمی و مکانی کارت زرد گرفتند. نمی‌دانم دلیل این ناداوری‌ها چیست؟ هیچ کس نمی‌داند چرا مکانی کارت زرد گرفت. فقط داور چهارم اشاره کرد و داور بازی به مکانی کارت زرد نشان داد. مهدی طارمی هم یک خطای تصادفی انجام داد که دو کارت زرد پشت سر هم گرفت.

برانکو درباره عملکرد محسن مسلمان هم گفت: همانطور که دفعه قبل درباره آن صحبت کردم من قصد ندارم درباره بازیکنانم مقابل خبرنگاران صحبت کنم و در رختکن با بازیکنان صحبت می‌کنم. مسلمان تمرین‌های سختی انجام می‌دهد و روز به روز پیشرفت می‌کند. امروز از بازی مقابل پیکان هم بهتر بازی کرد و او باید صبر کند تا به آمادگی مطلوبی برسد.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد برخی بازیکنان مثل سوشا مکانی و مهدی طارمی هم گفت: ما واقعا سخت تمرین می‌کنیم و در طول تمرین‌ها سعی داریم موقعیت‌های گلزنی را به گل تبدیل کنیم اما متاسفانه بعضی وقت‌ها یک گلزن باید گلزنی در خونش باشد. واقعا کارت زردهایی هم که در این بازی داده شد بی‌مورد بود. به طور مثال مهدی طارمی خیلی بی‌مورد کارت زرد گرفت. بازیکنان حریف مستحق دریافت کارت‌های بیشتری بودند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir