طارمی از لیست پرسپولیس خارج شد
خوردبین گفت: تصمیم ایوانکوویچ ربطی به بازی با استقلال نداشت و به همه بچه‌ها هم تذکر داده است که فعلا فقط باید به بازی با ملوان و این سه امتیاز فکر کنند.

محمود خوردبین افزود: بچه‌ها از نظر بدنی و روحی در شرایط عالی به سر می‌برند و با انگیزه کامل در بازی با ملوان بندرانزلی حضور پیدا می‌کنند. وی درباره اینکه آیا در پیش بودن دربی روی عملکردها تاثیر خواهد گذاشت یا نه، ادامه داد: آقای برانکو(Branko Ivanković) به طور جدی به بازیکنان تذکر دادند که باید تمام تمرکز خود را روی بازی با ملوان بندرانزلی بگذارند چون ما به تمام سه امتیازهایی که در پیش داریم نیاز خواهیم داشت تا به هدف اصلی یعنی بازگشت به کورس قهرمانی برسیم. قرار نیست به واسطه دربی هیچ اتفاق خاصی در این بازی روی بدهد چون پیروزی در هر دو دیدار و دیدارهای بعدی را می‌خواهیم. تمام انتظار از بچه‌ها این است که با تمام توان و تمرکز بازی کنند ولی خود را بی‌دلیل در معرض اخطار و محرومیت‌ها قرار ندهند که این خواست هم مربوط به تمام بازی‌ها می‌شود.

محمود خوردبین درباره کنار ماندن نام مهدی طارمی از فهرست بازی با ملوان بندرانزلی و مطالبی که در این ارتباط مطرح می‌شود، خاطرنشان کرد: این اتفاق هیچ ارتباطی به بازی با استقلال ندارد. از خوبی‌های برانکو ایوانکوویچ یکی هم این است که از چنین اخلاق‌هایی دارد. من در جریان کار بودم. ما روز شنبه به خاطر عاشورای حسینی تمرین نداشتیم، روز جمعه چند نفر از بچه‌ها مرخصی می‌خواستند که برانکو با مرخصی مهدی طارمی موافقت کرد. طبعا انتظار داشت مهدی روز یکشنبه سر حال سر تمرین باشد ولی او هم خواب مانده بود و رویش هم نمی‌شد که بگوید خواب مانده است. به این ترتیب، برانکو به او اعلام کرد که فقط دور زمین بدود و نظر سرمربی این بود که وی در شرایط بازی با ملوان نیست. اینکه بخواهد او را برای دربی حفظ کرده باشد یا از این حرف‌ها نبود.

سرپرست تیم پرسپولیس تصریح کرد: در جریان بازی با ملوان هم به بازی با استقلال فکر نمی‌کنیم. با تمام قوا بازی خواهیم کرد، هدفمان کسب پیروزی است و بعد نوبت بازی با استقلال می‌شود.

خوردبین در پایان درباره اینکه در خبرها صحبت از حضور چهره‌هایی چون علی پروین و علی کریمی در تمرینات قبل از دربی می‌شود و آیا در این ارتباط صحبتی شده است، گفت: همه ما از دیدن آنها و هر پیشکسوتی خوشحال می‌شویم. اینجا خانه آنها است. این جور مسائل که صحبت کردنی نیست. هر وقت دلشان بخواهد، بیایند قدمشان روی چشم. برای اینکه علی پروین در محل تمرین پرسپولیس حضور پیدا کند که نیاز به صحبت نیست. هر زمان بیایند خوشحال می‌شویم. به طور قطع روی بچه‌ها هم تاثیر خوبی دارد. بالاخره علی پروین است و با خودش انرژی می‌آورد. بچه‌ها هم دوستش دارند که برای دیدنش به هیأت رفتند. علی کریمی هم همینطور است. بچه‌ها واقعا دوستش دارند و در تیم ملی هم که بازیکن برانکو بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir