نتیجه دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان
پرسپولیس و استقلال خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری دو بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

به گزارش سیمرغ، جذاب‌ترین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت 16:30 در ورزشگاه آزادی بین دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان برگزار شد. دیداری که با حضور 40 هزار هوادار پرسپولیس بر جذابیت آن افزوده شد و پرسپولیسی ها توانستند با نتیجه دو بر صفر استقلال خوزستان را شکست دهند.

نیمه نخست:

دقیقه 6: ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه استقلال خوزستان را نورالهی ارسال کرد که این توپ با ضربه سر خطرناک عالیشاه همراه شد اما دروازه بان استقلال خوزستان توپ را از روی خط برگشت داد و رضاییان توپ برگشتی را از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

دقیقه 12: بازیکنان پرسپولیس چندین حمله را برروی دروازه استقلال خوزستان ترتیب دادند اما هر دفعه این حملات توسط مدافعان و دروازه بان استقلال خوزستان دفع شد.

دقیقه 15(گل): سانتر نورالهی را رامین رضاییان با ضربه سر به دهانه دروازه استقلال خوزستان فرستاد و عالیشاه در ادامه از فرصت به وجود آمده مقابل دروازه نهایت استفاده را برد و با ضربه سر دروازه استقلال خوزستان را باز کرد.

دقیقه 21: ضربه راه دور نورالهی پس از برخورد با تیرک دروازه استقلال خوزستان خط دروازه را طی کرد اما وارد دروازه نشد و آرام از محوطه جریمه خارج شد.

دقیقه 39: شوت محسن مسلمان از پشت محوطه جریمه را دروازه بان استقلال خوزستان ناقص دفع کرد و در برگشت نورالهی که قصد استفاده از توپ برگشتی را داشت 'خسوس' توپ را از جلوی پای او دور کرد.

پرسپولیسی ها در این دیدار بازی برتری نسبت به استقلال خوزستان ارائه دادند و توانستند با برتری یک بر صفر به رختکن بروند.

نیمه دوم:

دقیقه 48(گل): محسن مسلمان با یک پاس خوب و پشت دفاع مهدی طارمی را در موقعیت تک به تک قرار داد و طارمی با یک فرار خوب و بغل پای دقیق توانست گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه 63: فرشاد احمدزاده از پشت محوطه جریمه استقلال خوزستان اقدام به شوت‌زنی کرد که شوت او با فاصله بسیار اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 74: ضربه ایستگاهی بازیکنان استقلال خوزستان برروی دروازه پرسپولیس ارسال شد که با ضربه سر مهاجمان استقلال خوزستان همراه شد اما این توپ با اختلاف اندک به بیرون رفت.

پرسپولیس با یک بازی برتر و خوب توانست سه امتیاز حساس این دیدار را کسب کند و در کورس قهرمانی باقی بماند. پرسپولیسی ها با برتری دو بر صفر در این دیدار به تعطیلات نیم فصل لیگ برتر رفتند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی