نتیجه دیدار پرسپولیس و سایپا
در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گزارش پرسپولیس و سایپا:

به گزارش سیمرغ، از ساعت 16 دیدار حساس دو تیم پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد. در این دیدار که سایپا میزبان آن است ابتدا قرار بود در ورزشگاه تختی برگزار شود اما رایزنی‌های پرسپولیسی‌ها و کیفیت بسیار بد چمن ورزشگاه تختی مسئولان باشگاه سایپا را واداشت تا ورزشگاه آزادی را به عنوان محل انجام این بازی معرفی کنند.

این دیدار جذاب و دیدنی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا پرسپولیسی ها بهترین فرصت برای صدرنشینی را از دست بدهند.

نیمه نخست:

دقیقه 4: حرکت در عمق عالیشاه در محوطه جریمه سایپا باعث شد تا اولین خطر پرسپولیس به دست بیاید اما شوت کم دقت او را دروازه بان سایپا جمع کرد.

دقیقه 11(گل): احمد نورالهی در یک حرکت انفرادی و زیبا پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با یک شوت زیبا و دیدنی دروازه سایپا را باز کرد.

دقیقه 30: شوت فنی محسن مسلمان که از روی ضربه ایستگاهی زده شد با اختلاف اندک به بیرون رفت.

دقیقه 43: فرشاد احمدزاده با یک حرکت زیبا عالیشاه را در موقعیت شوتزنی قرار داد اما شوت فنی عالیشاه با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

بازیکنان پرسپولیس با بستن فضا اجازه حمله به بازیکنان سایپا ندادند و در ادامه با حملات پرتعداد توانستند چندین موقعیت خطرناک برروی دروازه سایپا ایجاد کنند اما فقط از یک موقعیت خود استفاده کردند تا نیمه اول با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان برسد.

نیمه دوم:

دقیقه 48: داخل محوطه جریمه سایپا رامین رضاییان صاحب توپ شد اما شوت بی دقت او را دروازه بان سایپا به راحتی جمع کرد.

دقیقه 55: میداوودی با دروازه بان پرسپولیس تک به تک شد و پس از عبور از لوبانوف(Alexander Lobanov) سعی در باز کردن دروازه داشت اما مدافعان پرسپولیس با تکل های پی در پی اجازه این کار را ندادند و در نهایت لوکا ماریچ(Luka Marić) توپ را از خط دروازه برگشت داد. توپ برگشتی را تیموریان با شوتی محکم به بالای دروازه فرستاد.

دقیقه 65: بازیکنان سایپا از دقیقه 60 با حملات و شوت های از راه دور سعی در گلزنی داشتند اما مدافعان پرسپولیس با تکل های خود مقابل شوت ها قرار می گرفتند و اجازه نمی دادند این توپ ها به دروازه پرسپولیس برسد.

دقیقه 80: گوشه چپ محوطه جریمه پرسپولیس، سایپا صاحب ضربه ایستگاهی شد که تیموریان توپ را به صورت پاس به داخل محوطه جریمه فرستاد اما شوت بازیکن سایپا از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 85: سانتر بازیکنان پرسپولیس در محوطه جریمه و مقابل دروازه به عالیشاه رسید اما ضربه سر او خیلی آرام در دستان دروازه بان سایپا قرار گرفت.

دقیقه 87: جری بنگستون(Jerry Bengtson) با خطایی که انجام داد کارت زرد دوم خود را دریافت کرد تا اخراج شود و شرایط را برای تیم پرسپولیس در دقایق پایانی سخت تر کند.

دقیقه 90(گل): سانتر تیموریان را دروازه بان پرسپولیس ناقص دفع کرد و در ادامه توپ برگشتی با دخالت لوبانوف دروازه بان پرسپولیس و دغاغله مهاجم سایپا وارد دروازه پرسپولیس شد تا این دیدار مساوی شود.

پرسپولیس تهران در این نیمه سعی در اداره بازی داشت و حملات کمی را در این نیمه طراحی کردند. سایپایی ها با حملات پر تعداد در نهایت از 10 نفره بودن پرسپولیسی ها نهایت استفاده را بردند و توانستند این دیدار را با نتیجه یک بر یک به پایان برسانند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی