برانکو: از شرایط راضی هستم
برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا اینجا اردو و بازی خوبی داشتیم و با اینکه از شرایط راضی هستم اعتقاد دارم نباید چهار گل دریافت می‌کردیم.

برانکو ایوانکوویچ(Branko Ivanković) گفت: اردوی خوبی را در عمان برگزار کردیم و یک بازی تدارکاتی عالی برابر قهرمان لیگ و جام حذفی عمان داشتیم. آنچه به دنبالش هستیم و برای ما اهمیت دارد، آماده‌سازی تیم برای شروع لیگ است و اینکه این اردو تاثیر مثبتی روی این روند داشته باشد و تاکنون چنین بوده است ولی با وجود اینکه از شرایط اردو و تمرینات تیم و بازیکنان راضی هستم اعتقاد دارم حتی در بازی دوستانه هم نباید چهار گل دریافت می‌کردیم.

برانکو در پایان گفت: با اینکه بعضی از بازیکنان کلیدی را در اختیار نداریم و این مساله به هر حال تاثیر خود را باقی می‌گذارد اما تمام تلاش ما این است که در بهترین فرم، بازی‌های لیگ را برای رسیدن به اهدافی که داریم شروع کنیم.

خوردبین: اثر این اردو را در شروع لیگ خواهیم دید

محمود خوردبین گفت: اردوی خوبی در عمان داریم. همه امکانات لازم در اختیار تیم قرار گرفته است و بابت برپایی چنین اردویی باید از دوستان ایرانی و عمانی که تدارک این برنامه را دیده‌اند تشکر کنیم.

وی ادامه داد: یک بازی خوب هم با قهرمان عمان داشتیم و یک بازی دیگر در شهر مسقط برگزار خواهیم کرد که اینها به آمادگی تیم برای شروع دوباره لیگ برتر کمک می‌کند. در شروع مسابقات شرایط خاصی داریم و انگیزه رسیدن به قهرمانی همچنان در تیم موج می‌زند. بچه‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند و کادرفنی هم اقدامات فنی لازم را انجام می‌دهد. امیدواریم همانطور که در آخرین روزهای سال گذشته هواداران را شاد کردیم، این شادی در شروع سال جدید ادامه پیدا کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir