برانکو: خوشحالم عرفان ایران است
برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم که در ایران کنار یک مربی خوب هندبال هستم و باید به فدراسیون هندبال ایران تبریک بگویم که یکی از برترین مربیان جهان را در اختیار دارد.

برانکو ایوانکوویچ(Branko Ivanković) در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی هندبال ایران به مسابقات انتخابی المپیک از میهمانان ویژه عرفان اسماعیلاگیچ سرمربی تیم ملی هندبال بود. او در این مراسم اظهار کرد: من قبل از اینکه فوتبال را دنبال کنم در جوانی هندبالیست بودم و رزومه خوبی در این رشته دارم. خوشحالم که حالا در ایران کنار یک مربی خوب هندبال هستم و باید به فدراسیون هندبال ایران تبریک بگویم که یکی از برترین مربیان جهان را در اختیار دارد.

وی در مورد همکاری با پرسپولیس گفت: پیش از نوروز با طاهری مدیرعامل باشگاه جلسه‌ای داشتم و خوشبختانه به توافق رسیدیم و قرارداد را تمدید کردیم. شرایط تیم ما الان خوب است و امیدوارم در آینده بهتر شود. روز گذشته بازی بسیار خوبی انجام دادیم و هفته آینده هم یک بازی مهم با ملوان داریم. سه بازیکن ما بنگر، علیپور و عالیشاه قدری مشکل دارند و امیدوارم به بازی برسند.

برانکو در خصوص شکایت دستیارش خاطرنشان کرد: مشکل خاصی وجود ندارد. او با پرسپولیس قرارداد دارد و به کارش ادامه می‌دهد. وی درباره اینکه اگر در دربی به پیروزی برسند شانس قهرمانی‌شان زیاد خواهد شد، اظهار کرد: بازی با استقلال برای ما مهم است چرا که همه توقع دارند این تیم را شکست دهیم و کارمان برای قهرمانی راحت شود.

قطعا ما هم تمام تلا‌شمان را خواهیم کرد تا این اتفاق رخ دهد. پیش از دربی باید با ملوان روبه‌رو شویم که بسیار برای ما حساس است و اگر در آن بازی پیروز شویم روحیه مضاعفی خواهیم گرفت و کمک زیادی قبل از دربی به ما می‌کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir