گزارش لحظه به لحظه دیدار پرسپولیس و راه آهن
در هفته‌ سی‌ام و پایانی لیگ برتر پرسپولیس و راه آهن در ورزشگاه آزادی از ساعت 18 برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری پرسپولیس به پایان رسید اما آن ها قهرمانی را به خاطر تفاضل گل از دست دادند.

نتیجه دیدار پرسپولیس و راه آهن:

به گزارش سیمرغ، امروز جمعه 24 اردیبهشت، فصل پانزدهم لیگ برتر فوتبال به پایان رسید و جام قهرمانی صاحب جدیدش را شناخت. استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شد و پرسپولیس با توجه به برد دو بر یک در این دیدار نتوانست به قهرمانی برسد و بازهم مقابل گربه سیاه خود قهرمانی را از دست داد.

نیمه نخست:

دقیقه 14: پرسپولیسی ها که از ابتدای این دیدار بازی را هجومی آغاز کردند، اولین موقعیت خطرناک خود را توسط رامین رضاییان به دست آوردند که سانتر او را مهدی طارمی به دستان فروزان زد.

دقیقه 26: محسن مسلمان از میانه های میدان صاحب توپ شد و هنگامی که به پشت محوطه جریمه راه آهن رسید اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 28: سمت چپ زمین راه آهن داور خطایی به نفع پرسپولیس اعلام کرد که رامین رضاییان پشت توپ قرار گرفت و با ضربه فنی از فاصله دور قصد باز کردن دروازه را داشت اما فروزان با واکنشی عالی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 30: سانتر بازیکنان پرسپولیس از سمت چپ در داخل محوطه جریمه به فرشاد احمدزاده رسید اما ضربه آرام او را فروزان در آغوش گرفت.

دقیقه 45: از روی اشتباه فروزان در خروج از دروازه بازیکنان پرسپولیس صاحب موقعیت شدند که مدافعان راه آهن توپ را گرفته و از محوطه جریمه دور کردند.

پرسپولیسی ها از همان ابتدا هجومی کار را دنبال می کردند اما در ضربات آخر و رساندن توپ به مهاجمان بی دقت عمل می کردند. راه آهنی ها هم که چشم به ضد حملات دوخته بودند از موقعیت های کم خود نتوانستند استفاده کنند تا این نیمه با تساوی صفر بر صفر به پایان برسد.

نیمه دوم:

دقیقه 57: فرشاد احمدزاده گوشه محوطه جریمه راه آهن صاحب توپ شد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت تا موقعیت های پرسپولیس یکی پس از از دیگری از دست برود.

دقیقه 60: شوت محسن مسلمان از پشت محوطه جریمه راه آهن را محسن فروزان از گوشه دروازه خارج و به کرنر فرستاد.

دقیقه 63: ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه راه آهن را رامین رضاییان فنی و زیبا زد اما فروزان به خوبی توپ را برگشت داد و علی علیپور توپ برگشتی را نتوانست استفاده کند و مدافعان راه آهن توپ را به کرنر فرستادند.

دقیقه 74: در ضد حمله راه آهن بهادر عبدی با لوبانوف(Alexander Lobanov) تک به تک شد اما دروازه بان پرسپولیس ضربه فنی عبدی را به خوبی جمع کرد و اجازه گلزنی به راه آهنی ها نداد.

دقیقه 78: علی علیپور از میانه های میدان تا محوطه جریمه راه آهن پا به توپ حرکت کرد اما مدافعان راه آهن بالاخره او را در داخل محوطه جریمه متوقف کردند و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

دقیقه 81(گل): پس از اعتراض زیاد راه آهنی ها بالاخره رامین رضاییان پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه محکم دروازه راه آهن را باز کرد.

دقیقه 83: امید عالیشاه در محوطه جریمه راه آهن صاحب توپ شد اما سانتر او به رامین رضاییان رسید اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 84(گل): عالیشاه با دروازه بان راه آهن تک به تک شد و با یک پاس عرضی نوراللهی را در موقعیت گلزنی و دروازه خالی قرار داد که احمد نورالهی هم از این فرصت نهایت استفاده را برد و گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه 88(گل): مهرداد محمدی در یک ضد حمله با دروازه بان پرسپولیس تک به تک شد و با یک ضربه فنی به گوشه دروازه گل اول راه آهن را به ثمر رساند.

پرسپولیسی ها در نیمه دوم همانند نیمه اول هجومی بازی را آغاز کردند و به دو گل رسیدند اما پس از دریافت گل از راه آهن در دقایق پایانی فشار بسیاری آوردند اما نتوانستند نتیجه را به نفع خودشان کنند و با توجه به پیروزی استقلال خوزستان قهرمانی را از دست دادند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی