جشن باشگاه پرسپولیس برای بازیکنان و مربیان + تصاویر
جشن باشگاه پرسپولیس برای تقدیر از زحمات بازیکنان و مربیان این باشگاه برگزار شد.

جشن باشگاه پرسپولیس:

مراسم مهمانی باشگاه پرسپولیس با حضور علی اکبر طاهری، برانکو ایوانکوویچ(Branko Ivanković)، محمود خوردبین، محسن بنگر، محسن افشانی، مرتضی قدیمی پور، علی محسن زاده، اعضای کانون هواداران باشگاه پرسپولیس و کارمندان این باشگاه، حافظ هوادار نابینای طرفدار تیم پرسپولیس امروز در مجموعه انقلاب برگزارشد.

نصرالله سجادی معاونت وزیر ورزش در مراسم حضور پیدا کرد و چند دقیقه ای با علی اکبر طاهری به صحبت پرداخت. سجادی سپس به جمع اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس رفت و در بین آنها نشست و از زحمات هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تشکر کرد.

مترجم برانکو اصغر نیک سیرت پیراهن پرسپولیس را به مراسم آورده بود که تمام بازیکنان و افراد معروف حاضر در مراسم آن را امضا کردند تا این پیراهن دو هفته آینده به همراه عکس هادی نوروزی به قله دماوند برده شود.

این اتفاق در عین اینکه کار جالبی بود تعجب خیلی ها را هم برانگیخت. سوال و تعجبی که الان ذهن خیلی ها را درگیر کرده، این است که دلیل برگزاری این مراسم جشن چیست؟ پرسپولیسی ها برای چه چیزی خوشحالند؟ برای از دست رفتن قهرمانی، آن هم به خاطر تفاضل گل در هفته پایانی؟ برای قرار گرفتن بالای سر رقیب سنتی؟ یا شاید هم به خاطر کسب سهمیه آسیا؟

عکس جشن باشگاه پرسپولیسعکس جشن باشگاه پرسپولیس
تصاویر جشن باشگاه پرسپولیستصاویر جشن باشگاه پرسپولیس
جشن باشگاه پرسپولیسجشن باشگاه پرسپولیس



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir