سه ستاره پرسپولیس پیشنهاد رسمی از اروپا ندارند
مدیر برنامه‌های رامین رضاییان، محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده می‌گوید این بازیکنان فعلا پیشنهاد رسمی از اروپا ندارند.

مدیر برنامه‌های رامین رضاییان درباره آخرین وضعیت این بازیکن اظهار کرد: رامین رضاییان با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و این بازیکن نسبت به قراردادش پایبند خواهد بود. او در تیم فوتبال پرسپولیس با کمک برانکو ایوانکوویچ(Branko Ivanković) و تلاش‌های خودش پیشرفت‌های چشمگیری داشته و این موضوع را فراموش نکرده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رضاییان از باشگاه‌های اروپایی پیشنهادی دارد یا خیر نیز گفت: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم، رامین هیچ گونه پییشنهاد رسمی از باشگاه‌های اروپایی ندارد. همان طور که گفتم او با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و اگر پیشنهادی به صورت رسمی از یکی از باشگاه‌های اروپایی به دست‌مان برسد، این موضوع را با مدیریت باشگاه، جناب آقای طاهری مطرح می‌کنیم تا در صورت موافقت باشگاه پرسپولیس، رضاییان بتواند به یکی از باشگاه‌های اروپایی بپیوندد.

البته بازهم تاکید می‌کنم پیشنهاد باید به صورت رسمی ارائه شود و در حال حاضر هم هیچ گونه پیشنهاد رسمی برای رضاییان نیامده است. با توجه به اینکه این بازیکن ملی‌پوش است، قاعدتا پیشنهاداتی در خصوص حضورش در اروپا مطرح می‌شود اما هیچ کدام از این صحبت‌ها تا این لحظه به طور رسمی مطرح نشده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده هم گفت: این بازیکنان هم دقیقا وضعیتی مشابه رامین رضاییان دارند. آن‌ها هم با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارند و زمانی که پیشنهادی از یکی از باشگاه‌های اروپایی به صورت رسمی به دست‌مان برسد، آن را با باشگاه در میان خواهیم گذاشت. تا این لحظه هیچ پیشنهادی برای این دو بازیکن به طور رسمی نیامده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir