برانکو: تا 24 ساعت آینده بازیکنان مورد نیاز جذب می‌شوند
برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید من از باشگاه خواستم ظرف 24 ساعت بازیکنان مورد نیاز را جذب کنند.

برانکو ایوانکوویچ(Branko Ivanković) در نشست خبری پس از تمرین امروز پرسپولیس اظهار کرد: روز گذشته تمرینات آماده‌سازی‌مان را شروع کردیم. باید بگویم تمرینات آماده‌سازی‌مان را در تهران پیگیری می‌کنیم و یک اردوی آماده‌سازی در اوکراین خواهیم داشت. البته تیم ما هنوز کامل نشده است. من از باشگاه خواستم ظرف 24 ساعت بازیکنان مورد نیاز را جذب کنند.

ما بازیکنانی که تا به امروز نیاز داشتیم جذب کردیم اما در ادامه چند بازیکن جوان هم برای تست دادن به باشگاه می‌آیند. این اتفاق هم ظرف هفت الی 10 روز آینده انجام خواهد شد. بازیکنانی که در حال حاضر جذب کردیم بیرانوند، جلال حسینی، وحید امیری، ساسان انصاری و احسان علوان‌زاده هستند. ابوالفضل درویش‌وند هم به عنوان دروازه‌بان جوان به جمع ما اضافه شده است. امیدوار هستیم امروز مساله امید عالیشاه و کمندانی حل شود. ما سه جا برای بازیکن خارجی داریم.

وی افزود: فعلا دو جلسه تمرین در روز خواهیم داشت و تست‌های آمادگی را می‌گیریم تا ببینیم بازیکنان در چه سطح آمادگی هستند. اردوی خارج از ایران ما در کشور اوکراین برگزار می‌شود. از 6 تیر تا عید فطر در اوکراین اردو برگزار می‌کنیم.

برانکو درباره اینکه استراحت اجباری فدراسیون فوتبال به ملی‌پوشان نیز، گفت: بازیکنانی که در تمرینات شرکت نکردند از طرف باشگاه جریمه می‌شوند. بازیکنان از باشگاه حقوق می‌گیرند و موظف هستند که خودشان را به تمرینات برسانند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قول قهرمانی می‌دهید یا خیر، گفت: حضور در سه جام سخت است. انتظارها از ما بیشتر شده و باید بیشتر تلاش کنیم. کاملا این موضوع را می‌دانیم و خودمان را برای جنگیدن آماده کردیم. فشاری که لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا دارد زیاد است اما ما ترسی از این مساله نداریم و فکر می‌کنم این فشار می‌تواند تاثیر مثبتی روی تیم بگذارد.

برانکو در پاسخ به این سوال که بازیکنانی که جذب شدند آیا در لیست شما بودند یا خیر؟ گفت: در لیست ما 15 بازیکن حضور داشتند، این در حالی است که فقط شش نفر را می‌توانستیم جذب کنیم. برخی بازیکنان را به دلایل مختلف نمی‌توانستیم جذب کنیم زیرا با باشگاه دیگری قرارداد داشتند یا می‌خواستند در جای دیگر بازی کنند. برخی از بازیکنان دیگر هم به فکر اروپا بودند به خاطر همین با در نظر گرفتن این عوامل 15 بازیکن در لیست‌مان داشتیم اما باید بگویم بازیکنانی که جذب شدند از بازیکنانی بودند که در لیست من بودند.

وی در پاسخ به این سوال که شما سال قبل سیدجلال حسینی را نمی‌خواستید، چه اتفاقی افتاد که او را جذب کردید، گفت: چه زمانی گفتم که سیدجلال را نمی‌خواهم؟ سال قبل همکاران شما نوشتند که من سیدجلال را نمی‌خواهم. ما سال قبل در پست دفاع رضا نورمحمدی، محسن بنگر، مایکل اومانیا(Michael Umaña) و ماریچ(Luka Marić) را داشتیم.

برانکو در ادامه درباره اینکه شاید پرسپولیس مجبور باشد در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند، گفت: این مساله‌ای است که ما نقشی در آن نداریم. اگر مجبور باشیم در پلی‌آف بازی کنیم این کار را می‌کنیم. البته نمی‌دانم این موضوع قطعی شده یا خیر.

برانکو ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ضافه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: ما سعی می‌کنیم همیشه بهترین تیم را برای حضور در لیگ آماده کنیم. طبیعتا هدفمان این است که همیشه تیم‌مان را تقویت کنیم و مهیای حضور در بازی‌ها باشیم.

در ادامه خبرنگاری از برانکو پرسید که علیرضا منصوریان گفته که می‌خواهد در دربی پر‌‌‌‌سپولیس را ببرد که برانکو پاسخ داد: مگر باید غیر از این حرف می‌زد و می‌گفت ما می‌خواهیم به پر‌‌‌‌سپولیس ببازیم؟ او هم آمده که بهترین نتیجه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ را بگیرد، اما ما فقط به خودمان فکر می‌کنیم و تلاش می‌کنیم که بهتر باشیم.

سرمربی تیم فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل پر‌‌‌‌سپولیس درباره جذب علیرضا بیرانوند هم گفت: ما بازیکن ملی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوش را برای پست د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وازه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بانی تیم‌مان جذب کرده‌ایم. او در نفت تهران خیلی خوب کار کرده است و همه از عملکردش راضی بودند. البته بازی کردن در نفت تهران و همین طور پر‌‌‌‌سپولیس با هم متفاوت است. باید بگویم بیرانوند تجربیات زیادی دارد و بازیکن ملی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوش محسوب می‌‌‌‌‌‌‌شود بنا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌این انتظار داریم که کیفیت بالایی از خود در بازی‌ها ارائه دهد.

وی درباره جدایی مهدی طارمی و همین طور جدایی احتمالی امید عالیشاه، اظها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر کرد: طارمی آقای گل فصل بود و ما دوست داشتیم که او قراردادش را با پر‌‌‌‌سپولیس تمدید کند، اما این اتفاق رخ نداد.  فعلا طارمی می‌خواهد خارج از کشور فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌لش را ا‌‌‌‌‌د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دهد. شنیده‌ام با یک باشگاه اسپانیایی هم قراردادی را امضا کرده است. امیدوارم که او پیشرفت کند و عملکرد بهتری داشته باشد. اگر امید عالیشاه از جمع ما جدا شود بازیکن دیگری را جذب خواهیم کرد. ما بازیکنان خارجی هم جذب خواهیم کرد، ولی فعلا به دنبال جذب بازیکن داخلی هستیم.

سرمربی تیم فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل پر‌‌‌‌سپولیس درباره دیدار امشب (یکشنبه) کرواسی در یورو 2016 هم گفت: کرواسی در سخت ترین گروه قرار گرفته است، اما پتانسیل‌‌‌‌‌‌ خیلی خوبی دارد که به پیروزی برسد. قطعا می‌توان انتظار داشت که کرواسی پدیده شود.

وی درباره انتخاب کاپیتان پرسپولیس هم اظهار کرد: بعد از بستن تیم کاپیتان تیم را هم انتخاب خواهیم کرد. بازیکنان خوب و زیادی در اختیار داریم که می‌توانند کاپیتان تیم شوند. همیشه اعتقاد داشتم که تیمم باید بازیکن خوب در اختیار داشته باشند و مهم نیست اهل چه کشوری باشد و مهم این است که از کیفیت بالایی برخوردار باشند. مایکل اومانا و بنگستون(Jerry Bengtson) در تیم ما نخواهند بود اما وضعیت لوکا ماریچ مشخص نیست.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir