برانکو: از کی‌روش مایوس شدم، او گروکشی می‌کند
برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پر‌‌‌‌سپولیس می‌گوید که سرمربی تیم ملی باید در خدمت فوتبال ایران باشد نه اینکه گروکشی کند. برانکو می‌گوید که از کی‌روش مایوس شده است.

برانکو ایوانکوویچ(Branko Ivanković) در حاشیه تست پزشکی تیم فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل پر‌‌‌‌سپولیس اظها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر کرد: سلامت بازیکنان از اهمیت زیادی برخوردار است و نباید این موضوع را نادیده گرفت. خوشحال هستیم که فدراسیون فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل و سازمان لیگ چنین برنامه‌ای را تدوین کرده تا بازیکنان به صورت اجباری تست‌های پزشکی را بدهند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا به تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی بازیکن می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد یا خیر نیز گفت: چیزی که از طرف خودم می‌توانم بگویم این است که اجازه نمی‌دهم بازیکنانم به اردوی تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی بروند. آنها بازیکن پر‌‌‌‌سپولیس هستند و از باشگاه پول می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیرند و باشگاه تصمیم می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیرد که چه رویه‌ای را در پیش بگیریم. اگر الان بازیکنان نیستند، خودشان مقصر هستند چون باید به وظایف حر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای‌ خودشان عمل کنند.

برانکو ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داد: واقعا به خاطر رفتار کارلوس کی‌‌‌‌‌‌روش(Carlos Queiroz) مایوس شدم. او باید در خدمت فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل ایران باشد و بهترین خدمات را ارائه دهد نه اینکه گروکشی کند. اگر کمی منطقی به این موضوع توجه کنید متوجه می‌شوید بازیکنان بدون اینکه تست بدهند اجازه حضور در لیگ را ندارند. برای من این اتفاق عجیب است که مربی تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی درباره رفتار بازیکنان این‌گونه عمل می‌کند. سرمربی تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی وارد بازی‌های خطرناک شده است و گروکشی می‌کند. او می‌خواهد تصمیم بگیرد که چه تیمی از لیگ سقوط کند و یا چه تیمی در انتها قهرمان شود.

برانکو تصریح کرد: کارلوس کی‌‌‌‌‌‌روش، سرمربی تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل ایران است اما مالکیت تیم ملی برای او نیست. نباید با احساسات میلیون‌ها ایرانی بازی کند. از طرف خودم می گویم اجازه نمی‌دهم بازیکنان در اردوی تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی حضور داشته باشند. آنها را به کمیته‌ انضباطی باشگاه معرفی می‌کنیم و باشگاه در نهایت باید برای حضور آنها در اردوها تصمیم‌گیری کند.

سرمربی تیم فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل پر‌‌‌‌سپولیس در پاسخ به این سوال که آیا سورپرایزی برای هو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ران پر‌‌‌‌سپولیس دارد یا خیر نیز گفت: در حال‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حاضر تیم را تشکیل می‌دهیم و امسال قصد داریم در بالاترین رتبه قرار بگیریم.

وی درباره آخرین وضعیت جذب کاوه رضایی هم گفت: همان طور که گفتم در حال تکمیل تیم هستیم و برخی از مسائل به ما ارتباط دارد و برخی دیگر از مسایل به ما ارتباطی ندارد. سعی می‌کنیم در هر صورت بهترین تصمیم را بگیریم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir