برد پرگل پرسپولیس در نخستین بازی تدارکاتی
تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار دوستانه‌اش پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر به مصاف پاراگ رفت و با نتیجه ۶ بر یک حریفش را شکست داد.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب دیداری دوستانه به مصاف تیم فوتبال پاراگ رفت و در پایان توانست با نتیجه ۶ بر یک حریفش را شکست دهد.  پرسپولیس با ترکیب علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، سید جلال حسینی، 'آنتونیو گولچ'، محمد امین آرام طبع، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، علی علیپور، محسن مسلمان، امید عالیشاه و ساسان انصاری به مصاف تیم فوتبال پاراگ رفت.

در نیمه دوم برانکو(Branko Ivanković) بازیکنانی که در نیمه نخست بازی کرده بودند را از زمین مسابقه خارج کرد و نفرات دیگری را به زمین مسابقه فرستاد. برای پرسپولیس سید جلال حسینی، حسین ماهینی (پنالتی)، علی علیپور (پنالتی)، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه و شهاب زاهدی گلزنی کردند.

۵ گل‌ پرسپولیس در نیمه نخست به ثمر رسید و زاهدی در نیمه دوم یک بار دیگر دروازه حریف را باز کرد. تک گل پاراگ هم در نیمه دوم وارد دروازه پرسپولیس شد. هومن افاضلی به عنوان مهمان ویژه به ورزشگاه آمده بود تا این دیدار را از نزدیک تماشا کند. حدود ۵ هزار هوادار در ورزشگاه شهید کاظمی این بازی را از نزدیک تماشا کردند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir