پیروزی پرسپولیس برابر لوكوموتیو اوكراین
پرسپولیس در یک دیدار دوستانه توانست لوكوموتیو اوكراین را شكست داد.

دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و 'لوکوموتیو اوکراین' که از ساعت ۱۸ به وقت محلی (۱۹:۳۰ به وقت تهران) در زمین دیناموکیف آغاز شد، با نتیجه چهار بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید. گل‌های پرسپولیس توسط علی علیپور (۲ گل)، احمد نوراللهی و شهاب زاهدی به ثمر رسید.

سرخپوشان با ترکیب علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا، محمد انصاری، 'گولچ'، ساسان انصاری، احمد نوراللهی، صادق محرمی، وحید امیری، محمد رحمتی و ربیع‌خواه به میدان رفتند. در دقیقه ۳۹ ساسان انصاری توپ را وارد دروازه حریف کرد که داور گل را نپذیرفت. این بازی در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

پرسپولیس در نیمه دوم با ترکیب الکساندر لوبانوف(Alexander Lobanov)، صادق محرمی، ربیع خواه، گولچ، احمد نوراللهی، احسان علوان‌زاده، شهاب زاهدی، علی علیپور ،فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان و آرام طبع به میدان رفت.

در دقیقه ۵۵ علی علیپور بازیکن تعویضی سرخپوشان در یک فرار زیبا و ضربه دیدنی، توپ را وارد دروازه لوکوموتیو کرد و پرسپولیس را با نتیجه یک بر صفر به برتری رساند. در دقیقه ۵۷ علی علیپور روی ارسالی که از جناح چپ روی دروازه انجام شد، گل دوم خودش و پرسپولیس را وارد دروازه لوکوموتیو کرد.

احمد نوراللهی در دقیقه ۵۹ از پشت محوطه هجده قدم حریف با ضربه ای دیدنی سومین گل پرسپولیس را به ثمر رساند. در دقیقه ۶۱ روی سانتر احسان علوان زاده، علی علیپور توپ را با ضربه سر برای شهاب زاهدی ساخته و پرداخته کرد و این بازیکن چهارمین گل سرخپوشان را وارد دروازه لوکوموتیو کرد.

تیم پرسپولیس به رغم برتری، در آخرین دقایق بازی یک گل از حریف دریافت کرد و این بازی دوستانه در پایان با نتیجه چهار بر یک به سود پرسپولیس خاتمه یافت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir