شخصی که عامل محرومیت تماشاگران پرسپولیس بود شناسایی شد
مقصر محروم شدن تماشاگران پرسپولیس از حضور در دیدار مقابل لخویا شخصی به نام وحید اسماعیلی می باشد.

وحید اسماعیلی لیدری است که باعث محرومیت پرسپولیس شد

محرومیت تماشاگران پرسپولیس برابر لخویای قطر شوکی بر پیکره بر این تیم وارد کرد.

نامه محرومیت پرسپولیس از حضور تماشاگران در بازی با لخویا یک هفته قبل به باشگاه پرسپولیس رسیده بود و مدیران این باشگاه قصد داشتند از طریق امور بین الملل آن را حل و فصل کنند اما این امکان وجود نداشت و اکنون به خاطر رفتار ناشایست یک لیدر! هواداران پرسپولیس از حضور در حساس ترین بازی فصل محروم شدند!

وحید اسماعیلی  لیدری است که با روشن کردن مشعل و آتش بازی و آوردن لیزر، سبب محرومیت پرسپولیس شده است. او پیشتر نیز این رفتار را داشته و بارها از سوی باشگاه به وی اخطار داده شده اما این لیدر رفتارهای حاشیه سازش را تمام نکرده است.

رضا اسماعیل بیگی مدیر کانون هواداران پرسپولیس ضمن تایید این مطلب گفت: چندین مرتبه به این لیدر تذکر دادیم که دست از رفتارهای غیر اخلاقی اش بردارد اما وی همچنان به کارش ادامه می دهد و در آخرین اقدامش باعث محروم شدن تماشاگران برابر لخویای قطر شد.

وی در ادامه عنوان کرد: همچنین از ماموران امنیتی ناراحت هستیم که چرا با این لیدر برخورد نکردند و وی را به ورزشگاه راه دادند و همین موضوع باعث شد که باشگاه پرسپولیس با محرومیت مواجه شود.

مدیر کانون هواداران پرسپولیس تصریح کرد: کانون هوادارن پرسپولیس به طور جدی با این لیدر برخورد می کند و قرار است با این لیدر قطع همکاری کنیم تا شاهد این رفتارهای زشت در ورزشگاه ها نباشیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر باشگاه پرسپولیس به محرومیت تماشاگران خود اعتراض کند در آن صورت با جرایم سنگینی مواجه می شود که توان پرداخت این جرایم ندارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: yjc.ir