صحبت های برانکو پس از بازی پرسپولیس و لخویا
برانکو سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه این پیروزی بزرگ را به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم، گفت: برابر لخویا دفاع نکردیم بلکه به بهترین شکل پرس کردیم.

برانکو: دفاع نکردیم، به بهترین شکل پرس کردیم

برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل لخویا در نشست خبری گفت: قبل از هر چیز این پیروزی بزرگ را به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم که امشب خیلی زحمت کشیدند. امروز هر دو تیم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتند و حتی لخویا می‌توانست گل تساوی را به ثمر برساند.

او افزود: هواداران امروز شاهد یک بازی زیبا از سوی هر دو تیم بودند و خوشحالم از اینکه برنده این بازی پرسپولیس بود.

برانکو با بیان اینکه لخویا حریف راحتی برای تیمش نبود، خاطرنشان کرد: قبلا هم گفته بودم لخویا یکی از بهترین تیم‌های آسیاست و آنها تیمی بسیار زهرداری هستند. می‌دانستیم امشب کار بسیار سختی داریم و از این‌رو با هدف راهی میدان شدیم. اعتقادم این است که لخویا همچنان یکی از تیم‌های خوب آسیا و تیمی همیشه مدعی در قطر است.

سرمربی پرسپولیس در مورد یوسف العربی مهاجم لخویا یادآور شد: العربی مهاجم خطرناک و زهرداری است و از وقتی به میدان آمد موقعیت‌های خطرناکی را روی دروازه ما ایجاد کرد.

برانکو در مورد شیوه بازی تیمش در مقابل لخویا تصریح کرد: ما دفاع نکردیم بلکه به بهترین شکل پرس کردیم. لخویا تیم بسیار خطرناکی بود و از این‌رو فشار را روی میانه میدان گذاشتیم و به محض دریافت توپ آن را به خط حمله می‌بردیم تا صاحب موقعیت گلزنی شویم.

او در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه لخویا بازی ضعیفی ارائه داد گفت: من موافق این نظر نیستم چرا اعتقاد دارم لخویا مقابل یک تیم بسیار قدرتمند بازی کرد و به هیچ عنوان نمایش بدی نداشت. ما بهترین تیم ایران و قهرمان این کشور هستیم و طبیعی بود که لخویا کار بسیار سختی را مقابل ما داشته باشد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir