کورسوی امید پرسپولیس برای جذب بازیکن!
در حالی که حکم محرومیت تیم فوتبال پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات از روز جمعه ۳۱ شهریور ابلاغ و اجرایی شده است ممکن است این تیم بتواند همچنان بازیکن جدید جذب کند.

پرسپولیس می تواند بازیکن بگیرد؟

باشگاه پرسپولیس با وجود تمام جنجال ها و حواشی به وجود آمده هنوز محروم نیست و از راهروهای فدراسیون خبر می‌رسد سیستم TMS این باشگاه همچنان باز است.

این باشگاه از دو پنجره نقل و انتقالات محروم شده که این محرومیت از زمستان امسال شروع می‌شود. فاصله بین دو پنجره نقل و انتقالات متعلق به پنجره قبلی است یعنی از الان تا روز شروع پنجره زمستانی جزئی از پنجره قبلی نقل و انتقالات در تابستان ۹۶ محسوب می شود.

باشگاه تراکتورسازی هم بعد از پنجره دوم نقل و انتقالات نتوانست حتی بازیکن آزاد جذب کند تا پنجره سوم باز شود یعنی ملاک محاسبه پنجره قبلی است. محرومیت استقلال هم زمانی اعلام شد که پنجره زمستانی آغاز شده بود و در واقع در میانه فصل نقل و انتقالات زمانی که برای ثبت قرارداد بازیکن جدید وارد سیستم TMS خود شدند با پنجره بسته مواجه شدند.

در حال حاضر پرسپولیس هم با توجه به باز بودن بازه جذب بازیکن آزاد در پنجره قبلی، تا زمستان می‌تواند سه بازیکن جدید در صورت خالی بودن لیست در رده بزرگسال و زیر ٢٣ سال جذب کند. یکی از این سه بازیکن احمد نوراللهی است که مدتهاست با تیم تمرین می کند و با جذب او لیست بزرگسالان پرسپولیس تکمیل می شود.

اگر دادگاه CAS دستور موقت مبنی بر توقف رای صادر کند تا قطعیت یافتن حکم پنجره‌ها مسدود نمی شود. برخی نیز تاکید دارند محرومیت از هم اکنون آغاز می‌شود و دو پنجره بعدی را هم شامل می شود که باید دید فاصله موجود بین دو پنجره با این شرایط چگونه توجیه می شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 90tv.ir