قولی که منشا به برانکو داده است
گادوین منشا به برانکو قول داده است که کیفیت و عملکرد بهتری در بازی های پرسپولیس داشته باشد.

تذکر جدی برانکو به گادوین منشا

گادوین منشا هرگز نتوانسته آن چیزی باشد که برانکو و هواداران پرسپولیس انتظارش را داشتند. هر چند که او یکی دو گل سرنوشت ساز در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند اما در بازی با الهلال و البته در بازی با استقلال خوزستان بدجور زیر سایه علی علیپور قرار گرفت و اصلا بازی اش به چشم نیامد.

این اتفاق باعث شده تا برانکو روی منشا حساس شود و نارضایتی اش از عملکرد منشا را بروز بدهد.هر چند که این نارضایتی رسانه ای نشده است تا مبادا در آستانه بازی با الهلال همه چیز بهم بریزد.منشا در طول بازی با استقلال خوزستان روی گل های اول و سوم تاثیر بزرگی داشت اما یک ضربه کاشته، یک پنالتی و دو فرصت ایده آل را از دست داد.

تعداد زیادی از پاس های این بازیکن به مقصد نرسید و در نیمه دوم، نتوانست کمک خاصی به پرسپولیس کند. او هر توپی که به دست می آورد، به سمت دروازه حریف شلیک می کرد تا نامش در جمع گلزنان نوشته شود اما برانکو از بازیکنی که کار تیمی را فراموش کند، چندان خوشش نمی آید.

او این نارضایتی را به منشا انتقال داده و در آستانه دیدار برگشت از مهاجمش قول گرفته شرایط فنی بهتری را ارائه کند. باید دید تذکر برانکو به منشا در نهایت چه تاثیری بر عملکرد این بازیکن خواهد داشت.

شکی وجود ندارد که اگر منشا در بازی با الهلال نتواند عملکرد درخشانی داشته باشد احتمال اعتمادی که برانکو به او کرده را از دست می دهد و اصلا بعید نیست که به روی نیمکت ذخیره ها تبعید شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir