قيمت اشکان دژاگه به پرسپوليسی ها اعلام شد
با اینکه برانکو اعلام کرده است نیازی به اشکان دژاگه ندارد اما باشگاه پرسپولیس در تلاش برای جذب دژاگه می باشد!

تلاش پرسپولیس برای جذب اشکان دژاگه

برانكو در حالی از محرومیت پرسپولیس برای جذب اشكان دژآگه صحبت می‌كند كه قطعا او بهتر از همه می‌داند باشگاه پرسپولیس در این شرایط سخت فقط می‌تواند بازیكن‌آزادی مثل اشكان دژآگه را جذب كند.

از آنجایی كه پرسپولیسی‌ها به‌خوبی می‌دانند برانكو تمایلی به جذب اشكان دژآگه ندارد، خودشان باب مذاكره با او را باز كرده‌اند و به دنبال این هستند تا در صورت مهیا شدن شرایط و پس از بازگشت تیم‌ملی اشكان را جذب كنند.

پرسپولیسی‌ها می‌دانند كه در این شرایط سخت و محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی، جذب اشكان می‌تواند كمك بزرگی به پرسپولیس كند و به همین دلیل توجه چندانی به واكنش‌های برانكو ندارند.

طبق ارزیابی سایت ترانسفر ماركت قیمت اشكان دژآگه یك میلیون دلار است ولی شنیده‌ها حكایت از آن دارد كه اشكان تا پیش از این قراردادی در حدود شش میلیارد تومان داشته و همین موضوع باعث نگرانی مسوولان باشگاه پرسپولیس است.

پرسپولیسی‌ها می‌دانند كه با توجه به وضعیت اشكان و اینكه او در حال حاضر تیمی ندارد، شرایط برای جذب و گرفتن تخفیف آسان‌تر می‌شود ولی از سوی دیگر پرسپولیسی‌ها یك دلخوشی بزرگ دیگر هم دارند كه به همین دلیل راحت‌تر با اشكان مذاكره می‌كنند.

اگر پروسه حضور حسین هدایتی در پرسپولیس تحقق یابد، آن وقت سرخ‌ها با استفاده از این منبع مالی می‌توانند به تقویت تیم‌شان بپردازند. حسین هدایتی كه اتفاقا علاقه خاصی هم به اشكان دارد، در گفت‌وگو با نزدیكانش اعلام كرده كه حاضر است به باشگاه برای جذب اشكان كمك كند تا دل هواداران شاد شود. طبق شنیده‌ها اگر اشكان به پرسپولیس تخفیف خوب بدهد، قراردادش با این باشگاه خیلی زود امضا می‌شود.

جدا از تمام این حرف‌ها از آنجایی كه برانكو به یكی از مسوولان باشگاه اعلام كرده كه محسن مسلمان را نمی‌خواهد، مسوولان باشگاه به دنبال این هستند به بهانه جذب دژآگه، راه حل خوبی جلوی پای برانكو برای خارج كردن مسلمان از تركیب پرسپولیس بگذارند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir