احتمال بازگشت مهدی طارمی به ریزه اسپور!!
گفته می شود مهدی طارمی شاید به تیم ریزه اسپور بپیوندد تا بخشی از جریمه خود را به این شکل پرداخت کند!

تصمیم مهدی طارمی برای لژیونر شدن

محرومیت جنجالی مهدی طارمی دی ماه امسال تمام می شود. او پس از آن می تواند برای پرسپولیس به میدان برود.

خوشبین ها می گویند با توجه به آمار ضعیف گلزنان لیگ برتر او با وجود چهار ماه غیبت در بازگشت می تواند دوباره به سرعت خود را در کورس گلزنان قرار بدهد اما واقعیت با آنچه که هواداران خوشبین فکر می کنند تفاوت زیادی دارد.

طارمی نه تنها به کورس گلزنان برنمی گردد که ممکن است فاصله اش با سرخ ها بیشتر هم شود. او سودای جدایی دارد و در باشگاه پرسپولیس نیز همه به خوبی این موضوع را می دانند. البته جدایی او در نیم فصل امکان پذیر نیست.

یک منبع آگاه گفت جدایی طارمی از باشگاه پرسپولیس قطعی است، او این موضوع را با کی روش هم در میان گذاشته است. طارمی می خواهد به اروپا برود اما اینکه از کجا و کدام باشگاه پیشنهاد دارد مشخص نیست. اما او برای اینکه بار دیگر رویایی لژیونر شدن خود را عملی کند باید تا پایان فصل صبر کند.

پس از رسوایی عظیم مربوط به فسخ قرارداد با ریزه اسپور و مبلغی که حسین هدایتی در اختیار او گذاشته بود کم کم اوضاع به نفع گلزن برتر فصل گذشته تعدیل می شود اما شرایط هرگز مثل گذشته نخواهد شد. او اعتماد بخش عظیمی از هواداران را از دست داده است و بعید به نظر می رسد این اعتماد دوباره حاصل شود.

خبر شگفت انگیزتر اینکه احتمال بازگشت او به تیم ریزه اسپور وجود دارد، یعنی همان تیمی که بزرگ ترین دردسر تاریخ باشگاه پرسپولیس را رقم زد. ریزه اسپور در صورت بازگشت طارمی شاید از پرداخت بخش مهمی از فسخ قرارداد خودداری کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: jamejamonline.ir