علی دایی کار طاهری را تمام کرد!
علی دایی در برنامه 90 دوشنبه شب، برگ برنده عادل فردوسی‌پور شد.

طلب 2.5 میلیاردی علی دایی از پرسپولیس

علی دایی سرمربی سایپا برای چهارمین بار در سال های بعد از دهه 90 روی خط برنامه 90 آمد و چهارمین مدیر این سال های پرسپولیس را از لب تیغ گذراند. بعد از حبیب کاشانی، محمد رویانیان و حمیدرضا سیاسی، این بار نوبت رسیده بود به علی اکبر طاهری.

علی اکبر طاهری که حالا از پرسپولیس رفته. علی دایی اما علیه او حکمی 2.5 میلیارد تومانی گرفته است. او خیلی راحت هم گفت فقط از طاهری 112 میلیون می خواسته اما این قدر اذیتش کرده اند و نامه هایش را ترتیب اثر ندادند، رفته شکایت کرده و برای سالی که بعد از پرسپولیس در صبای قم مربیگری کرده بود، 2.5 میلیارد هم می خواهد از پرسپولیس بگیرد.

خیلی راحت هم گفت که از حقش دیگر نمی گذرد و باشگاه باید پولش را بدهد. او هنوز از طاهری آن خاطره آوردن حمید درخشان به جایش به سر تمرین پرسپولیس را در یاد دارد. کاری که طاهری در مقام عضو هیات مدیره و در کنار سیاسی و مدیران وقت تیم انجام داده بود. علی دایی هم کسی نیست که به این سادگی از چیزی بگذرد.

او خیلی صریح موفق ترین مدیر سال های اخیر پرسپولیس را به چالش کشید. طاهری را که فکر می کرد با مشی حمله به عادل فردوسی پور می تواند برای خود بازی را با برد پشت سر بگذارد، به گوشه رینگ برد. مردی که این همه گفته بود من متشرع هستم و عادل را به سمت استیصال کشانده بود، بارها دروغگو خطاب کرد و کلا رویه را تغییر داد.

او به این ماجرا که اعتقادات مذهبی را مستمسک کنند هم تاخت. کاری که پیشتر با خیلی های دیگر  مثل رویانیان و حبیب کاشانی کرده بود.

دایی تخصص دارد در اینکه به سادگی از کسی نگذرد. شاید خیلی از پرسپولیسی ها از او برای اینکه باز تیم محبوبشان را محکوم کرده، شاکی باشند اما دایی رفته و پروسه انضباطی را طی کرده است. طاهری و دوستان پرتعداد حقوقی اش که مدام در 90 اسم شان را می آورد حتی این قدر توان نداشتند برای مربی سابقی که در سال یادشده، تیمداری کرده، طوری از خودشان دفاع کنند که محکوم نشوند. تازه کسی که کلا 112 میلیون می خواسته و به این حق راضی بوده است.

حالا چرا باید از این 2.5 میلیاردش بگذرد؟ آن هم در شرایطی که اخیرا و برای اینکه پرسپولیس به آسیا برود و کنارش نگذارند، او نه به دعوت طاهری که به خواست و اصرار مهدی محمد نبی به فدراسیون فوتبال رفت و صلح نامه ای برای این نوشت تا قرمزها در آسیا بمانند. نه دایی کسی نیست که از این 2.5 میلیارد بگذرد، حتی اگر این پول را در همان سال از تیم دیگری هم گرفته باشد اما او کسی است که صادقانه می گوید بی تدبیری و ضعف در دفاعیات و سر دواندنش از سوی مسئولان پرسپولیس این عاقبت را برای شان رقم زده است!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir