واکنش باشگاه پرسپولیس به اتفاقات بازی تراکتورسازی
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به اتفاقات روز جمعه در بازی با تراکتورسازی و حاشیه‌سازی‌های انجام شده واکنش نشان داد.

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس به اتفاقات بازی تراکتورسازی

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به اتفاقات روز جمعه در بازی با تراکتورسازی و حاشیه‌سازی‌های به وجود آمده واکنش نشان داد.

در اطلاعیه‌ باشگاه پرسپولیس، آمده است:

«باشگاه پرسپولیس با ابراز تاسف از اتفاقات روی داده در بازی روز جمعه که متاسفانه به شکل‌های گوناگون در ورزشگاه‌ها در حال رخ دادن است، خواهان آن شد که با خرد جمعی و همدلی همه اهالی فوتبال، شرایطی فراهم آید که دیگر هیچ‌گاه شاهد چنین مسائلی در ورزشگاه‌ها نباشیم.

این باشگاه، همواره به رقبای خود احترام گذاشته است و به آن به عنوان یک اصل اساسی نگاه می‌کند. لیکن هرگاه اجتماع بزرگی از افراد اتفاق می‌افتد، بعضی نیز به دنبال سوء استفاده‌هایی هستند که هیچ‌گاه مورد تائید هیچ‌کس، از جمله باشگاه پرسپولیس نیست. در این میان گاهی آنچه در گذشته روی داده است هم به عاملی برای زمینه‌چینی‌ها توسط این افراد بدل می‌شود که باید با همکاری دوست‌داران فوتبال جلوی آن گرفته شود.

باشگاه پرسپولیس همواره به خود بالیده که هوادارانش در وجب به وجب این خاک پهناور و شریف حضور دارند و بسیاری هواداران پرسپولیس از جمله آنهایی که در ورزشگاه حضور یافتند، ترک و آذری بودند و هستند. ورزش و به ویژه فوتبال نیز همواره عاملی برای ایجاد ارتباط‌های اجتماعی و همبستگی بوده است.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: سایت باشگاه پرسپولیس