انتقاد تند و درست مهرداد میناوند از اقدام عجیب حسین هدایتی
مهرداد میناوند در پستی اینستاگرامی به تندی از حسین هدایتی انتقاد کرد.

انتقاد از ملاقات پرسپولیسی ها با حسین هدایتی

طی روزهای گذشته تعدادی از بازیکنان پرسپولیس با حسین هدایتی دیدار داشته‌اند.

مهرداد میناوند در پستی اینستاگرامی به تندی به دخالت‌های هدایتی در پرسپولیس واکنش نشان داد و مدعی شد که عامل به هم خوردن جو سرخ‌پوشان هدایتی است.

مهرداد میناوند نوشت:

*****

«سلام. باز هم برد ارزشمند دیروز را خدمت بهترین هواداران دنيا تبریک عرض می‌کنم و به تمام عوامل تيم محبوبم دست مریزاد می‌گویم چند وقتی است که تحرکات عجيبی اطراف باشگاه، بازیکنان و سکوها دیده می‌شوند، من به عنوان عضو کوچکی از خانواده پرسپولیس وظيفه خود می‌دانم شفاف و بی‌پرده صحبت کنم

جناب آقای هدایتی، ضمن احترام به شما بابت زحماتی که در گذشته متقبل شده اید، از رفتار این روزهایتان گله‌مند هستم. انجام اموری که در حوزه وظایف شما نیست برای من و همه پرسپوليسی ها عجيب و قابل تامل است، شما مسئول تمدید قرارداد بازیکنان نیستيد، مذاکره با بازیکنان و توافق با آنها کار باشگاه و مدیران آنهاست، برگزاری جلسات خصوصی با بازیکنان تیم و دادن وعده و وعيد به آنها از طرف شما که هيچ مسئولیتی در تیم ندارید واقعا عجیب است.

آقای هدایتی با پول و وعده نمی توانید برای یک تیم افتخار کسب کنید که اگر این چنین بود برای استیل آذین کهکشانی شما آن فجایع رخ نمی‌داد. آقای هدایتی اجازه بدهید که باشگاه مراحل تمدید قراردادها را طبق قوانین خودش پیش ببرد، با همان مبالغی که توان پرداختش را دارد، با همان تعهداتی که می‌تواند بر آنها پایبند باشد.

به عنوان مثال بازیکنی که وعده ۲.۳ میلیارد تومانی از شما شنيده را باشگاه چطور می‌تواند با یک میلیارد تومان راضی به تمدید قرارداد کند؟ شما خواسته یا ناخواسته بزرگترین ظلم را به پرسپولیس و هوادارانش می‌کنيد، هوادارانی که امتحان خود را پس داده‌اند.

من معتقدم که در پایان این فصل بازیکنان باید در امتحان مرام و معرفت شرکت کنند و با تمدید قراردادشان در دوران محرومیت تیم، برای پرسپولیس قدم بردارند. آقای هدایتی شما در حال ایجاد دو دستگی در تیم و روی سکوها هستيد. شما جو و آرامش حاکم بر پرسپولیس را به هم‌ ريخته‌اید. با بهره گیری از دلال ها و گرمکن فروش ها و مجرمان فراری نمی‌توانید برای پرسپولیس، بازیکنان و سکوها تصمیم بگیرید.

اصلاحات نه در تيم و نه در سکوها بلکه باید در رفتار شما صورت پذیرد. اگر به دیده شدن علاقمند هستيد دوباره تیم داری کنيد، کهکشان بسازید و تمام مریدان خود را هم با خود ببرید و آنجا اصلاحاتتان را انجام دهید و دست از سر پرسپولیس بردارید. البته پیشنهاد می‌کنم آنجا دیگر فایل مکالمه ها و فاکتورها را منتشر نکنيد چون قابل پخش نیست!

پرسپولیس هميشه پرسپولیس است و نیازی به ریخت و پاش و وعده و وعيد ندارد، بگذارید مدیران باشگاه کارشان را انجام دهند. #با_افتخار_پرسپولیسيم #پرسپولیس.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir