عصبانیت شدید برانکو از بی مسئولیتی منشا
برانکو ایوانکوویچ در بازی با الوصل از بی مسئولیتی گادوین منشا در انجام وظایف فردی و تیمی بسیار ناراحت و عصبانی بود.

منشا هرروز بدتر از دیروز

منشا در فصل جاری عملکرد خیلی خوبی در ترکیب پرسپولیس نداشته اما در چند ماه اخیر، به شکل عجیبی افت کرده و حتا با منشای ابتدای فصل نیز تفاوت هایی دارد. او در پرس تیمی مشارکت ندارد، توپ گیری نمی کند، توپ های زیادی را لو می دهد و در پاس و شوت نیز دقت کافی ندارد.

شب گذشته این مهاجم نیجریایی نزدیک به یک ساعت فرصت نمایش توانایی هایش را داشت اما با بیخیالی و بی مسئولیتی عجیبی بازی می کرد که واکنش برانکو را نیز به دنبال داشت. او در فصل جاری به دلیل نبود جایگزین نتوانست مهاجمانش را نیمکت نشین کند اما عملکرد منشا آنقدر ضعیف بود که بتوانند به خاطرش دست به تغییر سیستم بزند یا وحید امیری را یک خط جلوتر  بیاورد.

در یک صحنه  گادوین توپ خوبی را لو داد و پروفسور نیز این چنین، عصبانیتش را نمایان کرد. کنش های دفاعی منشا در این بازی تنها به ۲ توپگیری در میانه میدان ختم شد و او بدون هیچ قطع توپ، تکل، دفع و... این دیدار حساس آسیایی را به پایان رساند.

موضوع دیگر، دقت پایین این بازیکن در شوت زنی و دادن پاس است. او در مقابل الوصل در تهران دقت پاس ۳۳ درصدی را ثبت کرد و شب گذشته نیز دقت پاسش از عدد ۶۰ عبور نکرد! ۳ شوت که تنها یکی در چارچوب بود نیز نشان می دهد منشا برخلاف لیگ قهرمانان ۲۰۱۷ است و نشانه هایی از آن ستاره سیاه پوست جنگنده ندارد.

حالا برانکو تصمیماتی مهم پیش رو خواهد داشت. او حداقل تا زمستان ۹۷ باید با همین ترکیب بسازد و شاید با فقر بازیکن نیز روبرو شود اما در هر حال، منشا بازیکن بسیار توانایی است و برانکو می تواند این خریدِ بزرگ را به یک ستاره تبدیل کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir