منشا و مسلمان در لیست سیاه برانکو
منشا و مسلمان دو بازیکنی هستند که برانکو دیگر اعتقادی به آنها ندارد!

جدایی منشا و مسلمان نزدیک است!

 پیش از شهرآورد پرسپولیس باید در یک بازی حساس به مصاف السد قطر می‌رفت و کسب تنها یک امتیاز در آن بازی هم برای برانکو کافی بود تا به راحتی صدرنشینی در گروه C لیگ قهرمانان را تجربه کند. برانکو که تأکید ویژه روی عملکرد مهاجمانش داشت، در یک بازی دور از انتظار با شکست مواجه شد تا زنگ حاشیه‌ها در پرسپولیس به صدا درآید.

او یک هفته قبل از شهرآورد به بازیکنان اصلی تیم مقابل استقلال خوزستان استراحت داد که منشا هم در جمع آنها قرار داشت اما به یک‌باره مهاجم نیجریه‌ای سرخ‌ها از ترکیب اصلی خارج و به نیمکت تبعید شد. برانکو درباره این نیمکت‌نشینی بارها اعلام کرد که منشا انگیزه لازم را ندارد و باید تلاش بیشتری برای فیکس شدن انجام بدهد.

مسلمان بازیکنی بود که پیش از منشا از چشم برانکو افتاد و بعد از تعویض دقیقه 60 بازی با پیکان به نیمکت سرخ‌ها تبعید شد. مسلمان که در زمان تعویضش بی‌توجه به کادر فنی با ناراحتی روی نیمکت نشست، موجب دلخوری برانکو شد و حالا جایی در ترکیب تیم ندارد. برانکو که می‌گوید مشکل خود با مسلمان را در رختکن برطرف خواهد کرد بعد از گذشت حدود ۲ ماه راهی پیدا نکرده و انگار قرار نیست روابط بین این دو نفر تغییر کند.

نیمکت‌نشینی‌های دو ستاره پرسپولیس تأثیر زیادی روی عملکرد آنها در تمرینات داشته و منشا بی‌انگیزه‌ترین بازیکن تمرینات است و بی‌توجهی‌های برانکو شرایط روحی او و مسلمان را تغییر داده است. محسن که همیشه از سرحال‌ترین‌های پرسپولیس در تمرینات بود، هفته‌هاست که دیگر آن شور و شوق همیشگی را ندارد و در سکوت مطلق تمرین می‌کند. مسلمان همچنان از خوب‌های تمرین است ولی وضعیت روحی مناسبی ندارد و حتی اعلام کرده دیگر صبرش تمام شده و نمی‌تواند با این شرایط ادامه دهد. مسلمان با اعلام این موضوع که با او صحبتی در رابطه با تمدید قرارداد نشده، از اختلاف با کادر فنی پرده برداشته و به نظر نمی‌رسد نیمکت‌نشینی‌های او تنها به دلیل مسائل فنی باشد.

پرسپولیس که در روزهای محرومیت از نقل و انتقالات نیاز به آرامش دارد، وارد حاشیه جدید شده و برانکو با بی‌توجهی به منشا و مسلمان احتمال جدایی آنها را افزایش داده است. در آخرین تمرین سرخپوشان و در حالی که وحید امیری غایب بود و شجاع خلیل‌زاده به دلیل محرومیت در جمع ذخیره‌های تیم تمرین کرد،‌ برانکو به منشا و مسلمان اعتماد نکرد و آنها را در جمع ذخیره‌ها قرار داد. او از رسن به عنوان هافبک کناری و از ربیع‌خواه به عنوان هافبک میانی استفاده کرد تا جایی برای دو ستاره پرسپولیس در ترکیب باقی نماند. این روزها مسلمان و منشا در لیست سیاه برانکو قرار دارند و اولویت مرد کروات استفاده از بازیکنانی مثل سیامک نعمتی و بشار رسن است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی