صحبت های سیدجلال درباره افرادی که می خواهند بازیکنان پرسپولیس با جذب کنند
سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس می‌گوید نمی‌گذارند این تیم به خوبی خودش را برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تقویت کند.

گلایه سیدجلال حسینی از افرادی که قصد دارند در نقل و انتقالات به پرسپولیس ضربه بزنند

سیدجلال حسینی پس از پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل پدیده و قطعی شدن قهرمانی این تیم، اظهار کرد: بازی خیلی سختی مقابل پدیده داشتیم. ما به این که قهرمانی ما به تعویق افتاده اصلا فکر نمی‌کردیم. ما بازی سختی مقابل تیمی داشتیم که بازیکنان آن را می‌شناسید. ما با آمادگی کامل پس از یک بازی سخت مقابل نسف قارشی به مشهد آمدیم. امروز یک بازی خوب به نمایش گذاشتیم و توانستیم پیروز شویم.

کاپیتان پرسپولیس درباره این که برانکو قهرمانی این فصل پرسپولیس را به او تقدیم کرده است، گفت: من از برانکو تشکر می‌کنم که چنین کاری کرده است اما من یک سری مشکلات را باز هم می‌بینم. متاسفانه سه چهار ماه پیش هم گفتم که بازیکنان ما را اذیت می‌کنند. چون ما از نقل و انتقالات محروم هستیم یک سری از بازیکنان‌مان را مورد هدف قرار دادند تا از مسیر خارج‌شان کنند. مطمئن باشید این کار را نمی‌توانند بکنند. از خود من گرفته تا همه بازیکنان با همه وجود می‌جنگیم.

او درباره دیدار حساس مقابل السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: شما سوال‌تان را پرسیدید ولی من باز مجبورم کمی حاشیه بروم. ما در اول فصل می‌توانستیم بهتر تقویت شویم. همه می‌دانستند که ما در بین ۸ تیم برتر آسیا هستیم اما باز هم تیم را به خوبی تقویت نکردند. نیم فصل هم این کار را نتوانستیم انجام دهیم و باز هم نمی‌گذارند این کار را انجام دهیم. مطمئنا اگر نتوانیم به خوبی تقویت شویم در آسیا به مشکل می‌خوریم. همه تیم‌ها تقویت شده‌اند و بهترین بازیکنان را جذب کرده‌اند ولی هیچ وقت نگذاشتند ما این کار را انجام دهیم.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir