نکاتی پنهان در صحبت های مهم محسن مسلمان درباره پرسپولیس!
براساس صحبت های محسن مسلمان, مسئولان پرسپولیس در تلاش هستند که بازیکنان شاکی را به زور و فشار هواداران در این تیم نگه دارند.

مسئولان پرسپولیس می‌خواهند به زور هواداران، بازیکنان شاکی را نگه دارند

تنها حاشیه‌ای که بعد از آخرین پاس گل برای مهندس پیش آمد، آن لایو اینستاگرام نبود که با حرف‌های بالای ۱۸ سال مترجم برانکو تبدیل به بحران شد...

حرف‌های محسن که سکوت چند هفته‌ای را شکست و گفت: «باشگاه منتظر است پنجره نقل و انتقالات باز شود و ما را به بیرون پرتاب کند»، حاشیه‌های تازه‌ای تولید کرد.

حالا معلوم شد اولویت باشگاه پرسپولیس، حفظ مسلمان نیست و پرسپولیس تنها در صورتی مهندس مغضوبش را حفظ می‌کند که از نقل و انتقالات محروم باشد اما نکته عجیب‌تر آن‌جاست که مسلمان گفت: «باشگاه نباید ما را روبه‌روی هواداران قرار بدهد و باید تکلیف من، فرشاد (احمدزاده)، کمال (کامیابی‌نیا)، صادق (محرمی)، وحید (امیری) و محمد (انصاری) را روشن کند.»

واقعاً باشگاه با امیری، محرمی، انصاری، احمدزاده و کامیابی‌نیا چه مشکلی دارد؟ یک منبع موثق در پاسخ به این سؤال گفت: مشکل باشگاه با فرشاد و کمال توقع مالی آن‌هاست. این دو بازیکن مبلغ بیشتری می‌خواهند، کمال می‌خواهد بندی در قراردادش باشد که امکان ترانسفر داشته باشد، محرمی دنبال انتقال به کرواسی است و امیری و انصاری هم می‌خواهند تا پایان جام جهانی صبر کنند.

اما دوستان محسن مسلمان معتقدند باشگاه فعلاً قصد دارد با زور هواداران، این چند بازیکن را مجبور به تمدید قراردادشان کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی