توطئه تعدادی از بوقچی های پرسپولیسی برای فراری دادن برانکو
گویا تعدادی از بوقچی های پرسپولیسی قصد دارند که علیه برانکو اقداماتی انجام دهند !

توطئه سکوها علیه برانکو

چند بوقچی معروف پرسپولیس که سال اول حضور برانکو در مجموعه سرخ با او بر سر بازی ندادن پیام صادقیان مشکل داشتند، بعد از آتش‌بس نسبتاً طولانی دوباره دست به کار شده‌اند تا برانکو را زمین بزنند.

پروفسور حالا برای خودش امپراتوری است. دو قهرمانی متوالی در لیگ برتر که کامل کننده نایب‌قهرمانی سال اول حضور مرد کروات روی نیمکت سرخ بود با صعود به نیمه‌نهایی آسیا و صعود به عنوان تیم اول گروه به مرحله حذفی لیگ قهرمانان، برانکو را در جایگاهی دست‌نیافتنی نشانده و هواداران پرسپولیس این آمادگی را دارند که با اشاره برانکو حتی روبه‌روی محبوب‌ترین ستاره‌های تیم خودشان بایستند.

اگرچه یک زمان سکوها از لج برانکو، رامین رضاییان را تشویق می‌کردند، خواهان ورود طارمی به زمین می‌شدند و این اواخر به نیمکت‌نشینی مسلمان به شکل مسالمت‌آمیزی اعتراض می‌کردند اما حالا برانکو به حدی محبوب است که می‌تواند منشا گران‌قیمت، فرشاد دوست‌داشتنی و مهندس محبوب سرخ‌ها را همزمان روی نیمکت بنشاند و باز هم تشویق شود.

این اقبال عمومی البته که طبیعی است. برانکو بدون جایگزین برای ستاره‌های جداشده تیم و با وجود محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس را دوباره قهرمان کرده و فعلاً باد به پرچم او می‌وزد و حرف او، حتی اگر زیاد هم باب میل طرفداران نباشد، حجت است اما اختلافات داخلی و بی‌تفاوتی برانکو نسبت به خواسته‌های چند بوقچی نزدیک به باشگاه شرایط را تغییر داده و نطفه توطئه علیه سرمربی پرسپولیس روی تخت‌های یک قلیان‌سرای معروف در منطقه «کن» تهران شکل گرفته است.


به گفته منابع آگاه، چند بوقچی معروف پرسپولیس که سال اول حضور برانکو در مجموعه سرخ با او بر سر بازی ندادن پیام صادقیان و جواب کردن چند بازیکن باتجربه مشکل داشتند و هر از گاهی سکوها را علیه سرمربی تیم تحریک می‌کردند، بعد از آتش‌بس نسبتاً طولانی دوباره دست به کار شده‌اند تا برانکو را زمین بزنند.

معلوم نیست برانکو مقابل کدام خواسته آنها مقاومت کرده که با وجود دو قهرمانی متوالی منفور شده است. به گفته شاهدان عینی، چند شب قبل، دو نفر از بوقچی‌های پرسپولیس که پاتوق‌شان سفره‌خانه‌ای در منطقه «کن» است، مدعی شده‌اند برای برانکو برنامه دارند و از آغاز فصل بعد حتی اگر تیم بهترین نتیجه را بگیرد، برانکو تشویق نمی‌شود و با اولین ناکامی، شعارها علیه او شروع خواهد شد... یکی از این بوقچی‌ها می‌گفت: «خیلی نمک‌نشناس است، ما برای او همه کار کردیم ولی هنوز طلبکار است. حالا می‌فهمد با چه کسانی طرف است!» به نظر شما این بوقچی‌ها تا کجا پیشروی خواهند کرد؟ هر چند قطعاً سایر مشوقان پرسپولیس مقابل این ائتلاف ضد برانکو ایستادگی می‌کنند و هواداران پرسپولیس هم فریب بوقچی‌ها را نمی‌خورند اما این توطه می‌تواند آرامش برانکو را تهدید کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی