سورپرايز وحيد امیری برای پرسپوليسی ها
وحید امیری بازیکن موفق تیم پرسپولیس به احتمال زیاد قراردادش را بازهم با این باشگاه تمدید خواهد کرد.

وحید امیری در پرسپولیس می ماند

حمیدرضا گرشاسبی گفته بود نسبت به ماندن 5، 6 بازیكنی كه قراردادشان به پایان رسیده، خوشبین است و می‌داند كه همگی در پرسپولیس ماندنی هستند.

در این مورد شنیدیم یكی از دلایل اصلی امیدواری گرشاسبی، موضوع قول ویژه وحید امیری به اوست. گویا امیری در گفت‌وگو با گرشاسبی در یكی از جلسات مذاكره قول داده بود طبق آنچه باشگاه می‌خواهد، قبل از هر اقدامی و پیش از آنكه با سایر باشگاه‌ها مذاكره كند، پای میز مذاكره با باشگاه بنشیند و تمام شرایط و خواسته‌هایش را بگوید.

وحید در انتظار 700 میلیون جداگانه

امیری یكی از بازوهای قدرت پرسپولیس به شمار می‌رود كه با عملكرد خوب خود به تیم در جهت كسب دو قهرمانی پیاپی كمك كرد اما این بازیكن وقتی به جمع سرخپوشان اضافه شد، جدا از قراردادی كه داشت، مبلغ 700 میلیون تومان به صورت پاداش حضور در جمع سرخپوشان از حسین هدایتی دریافت كرد. مبلغی كه گفته می‌شود نقداً و به محض امضای قرارداد با باشگاه، به حساب این بازیكن واریز شد و او را ترغیب كرد تا این دو سال، در جمع سرخپوشان بماند و بهترین بازی‌هایش را به نمایش بگذارد. امیری برای تمدید قرارداد، به دنبال آن است تا باشگاه را مجاب كند 700 میلیون جدا از قرارداد را به او بدهند و این در حالی است كه رابطه مدیران باشگاه با حسین هدایتی شكرآب است و خبری از این ارقام در متمم‌های جداگانه از قرارداد نیز شنیده نمی‌شود.

پیشنهادات برای پسر خوب سرخ‌ها

امیری از دو باشگاه قطری پیشنهادات بسیار خوبی دارد و امیدوار است تا پس از درخشش در جام جهانی‌ 2018 بتواند تعداد پیشنهاداتش را افزایش دهد. جدا از آن شنیدیم دو باشگاه لیگ برتری نیز حاضرند یك و نیم برابر بیشتر از پرسپولیس، به امیری پول بدهند و او را جذب تیم‌شان كنند. اگر این اتفاق رخ دهد امیری شرایط مالی بهتری برای جدایی پیدا می‌كند و دلایل محكمی برای این كار خواهد داشت. بد نیست بدانید در لیستی كه برانكو به باشگاه داده، نام امیری به عنوان نفر اول لیست برای تمدید قرارداد گنجانده شده و این نشان از حساسیت ویژه برانكو بر روی امیری دارد. حتی شنیدیم برانكو دو مرتبه با وحید صحبت كرده و از او خواسته در تیم بماند كه پاسخ مثبت هم دریافت كرده است.

با وحید تمام كرده‌ایم

هفته قبل، یكی از نزدیكان باشگاه به ما گفته بود امیری برای تمدید قرارداد آماده است و شاید بعد از بازی برگشت مقابل الجزیره و قبل از حضور در كمپ تیم ملی، كار را تمام كند زیرا امیری به گرشاسبی گفته اگر قرار به تمدید باشد، بهتر است قبل از جام جهانی‌ این كار را انجام دهد تا با تمركز بالا به روسیه برود. حالا مدیران باشگاه امیدوارند این اتفاق رخ دهد و ستاره اصلی تیم‌شان را در لیست خود داشته باشند.

شماره 9 برای امیری

اگر وحید امیری تمدید كند، در فصل آینده به جای شماره 19، صاحب شماره 9 تیم خواهد شد. او می‌خواست دو فصل قبل كه به پرسپولیس آمد، شماره 9 را به تن كند اما مهدی طارمی این شماره را انتخاب كرده بود و از تن، بیرون نمی‌آورد. به همین علت، وحید بدون هیچ سر و صدا و جنجالی، شماره 19 را انتخاب كرد اما اگر ماندگار شود، عدد یك از پیراهنش جدا شده و با شماره 9 پرسپولیس، او را در فصل هجدهم می‌بینیم.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی