ترکیب پرسپولیس برای دیدار امشب مقابل الجزیره امارات
پرسپولیس امشب در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الجزیره امارات خواهد رفت.

پرسپولیس مهمان الجزیره امارات

پرسپولیس امشب در دور رفت مرحله حذفی لیگ قهرمانان در امارات به‌مصاف الجزیره خواهد رفت.

سرخپوشان در شرایطی به این دیدار خواهند رفت که سید‌جلال حسینی را به‌خاطر محرومیت در اختیار نخواهند داشت و محسن ربیع‌خواه هم که به‌خاطر مصدومیت پای خود را جراحی کرده دیگر غایب پرسپولیس خواهد بود.

برانکو اما به‌جز این دو نفر با ترکیبی به میدان خواهد رفت که در دیدار برابر سپیدرود بازی کرده بود و به‌جز یک تغییر و یک جابه‌جایی دست به ترکیب خود نخواهد زد و امیدوار است که بتواند در بازی برابر الجزیره با دست پر به ایران بازگردد تا بتواند در تهران و در دور برگشت کار را برای صعود به جمع 8تیم غرب آسیا یکسره کند.

سرخپوشان در شرایطی به‌مصاف الجزیره خواهند رفت که در این بازی علیرضا بیرانوند درون دروازه خواهد بود و صادق محرمی در دفاع راست به کار گرفته خواهد شد. در دفاع میانی برانکو در کنار شجاع خلیل‌زاده از محمد انصاری به جای سید‌جلال استفاده خواهد کرد و حسین ماهینی بار دیگر با تغییر پست خود در دفاع چپ به‌میدان خواهد رفت.

در بازی برابر الجزیره سرمربی برانکو از احمد نوراللهی استفاده خواهد و این بازیکن در کنار کمال کامیابی‌نیا بازی خواهد کرد. فرشاد احمدزاده و وحید امیری در این بازی خط هافبک پرسپولیس را تشکیل خواهند داد و برانکو امیدوار است که پرسپولیس بتواند با وجود این خط هافبک در این بازی نتیجه دلخواه خود را بگیرد.

در بازی برابر سپیدرود با مصدومیت علیپور برانکو از منشا در خط حمله استفاده کرد و منشا یکی از معدود بازیهای خوبش را انجام داد. این در حالی است که سیامک نعمتی به‌خاطر مصدومیت از بازی بیرون رفت اما در فاصله دو روز به بازی الجزیره هم علیپور تمرینات خود را آغاز کرده و هم سیامک نعمتی مصدومیت خود را پشت‌سر گذاشته و منشا هم شرایط خوبی دارد. باید دید برانکو در کنار علیپور از کدام بازیکن استفاده خواهد کرد که البته به نظر می‌رسد شانس سیامک نعمتی بیشتر از منشا باشد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: tabnakbato.ir