برانکو ایوانکوویچ خرافاتی است!
گویا برانکو ایوانکوویچ کمی خرافاتی است و حالا اصرار عجیبی دارد که پرسپولیس بازهم یک اردوی 12 روزه در اوکراین برگزار کند!

وقتی که برانکو ایوانکوویچ خرافاتی می شود!

برانکو ایوانکوویچ در برنامه‌ای که برای آماده‌سازی سرخپوشان تهرانی در نظر گرفته است، اردویی ۱۲ روزه را از باشگاه درخواست کرده است.

او برای شروع این اردو، تاریخ ۸ تیر را در نظر دارد و بر اساس آن تمرینات تا ۲۰ تیر به طول خواهد انجامید. قرار است پرسپولیسی‌ها پس از برپایی این اردوی ۱۲ روزه، 21 تیر به ایران برگردند. اما در همین ارتباط شنیدیم باشگاه، دو کشور ترکیه و اتریش را برای برپایی اردوی ۱۲ روزه خارجی به برانکو پیشنهاد داده است منتهای مراتب مرد کروات زیر بار برگزاری اردو در این دو کشور نرفته است.

برانکو از باشگاه خواسته است که اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل خود را در کشور اوکراین برگزار کند، چرا؟ اوکراین کشوری است که قبل از ۲ فصل گذشته پرسپولیس اردوی خود را در آن برگزار کرده است. اردوهایی که کم‌حاشیه هم نبود و کلی سر و صدا به پا کرد. پرسپولیس ۲ بازیکن بی‌کیفیت اوکراینی به اسامی الکسی پلی‌یانسکی و ایگور پریموف خرید که هرگز نتوانستند مثمرثمر نشان بدهند.

این خریدها به همراه اتفاقات اوکراین و نحوه حضور در این کشور باعث به وجود آمدن حواشی زیادی برای پرسپولیس شد. با این وجود برانکو اصرار دارد که باز هم اردوی پیش‌فصل خود را در این کشور برگزار کند.

یک منبع موثق و نزدیک به پرسپولیس به ما خبر داد که پروفسور برای این تصمیم خود یک دلیل خاص و در عین حال عجیب دارد. برانکو ایوانکوویچ معتقد است برپایی اردوی آماده‌سازی در کشور اوکراین برای پرسپولیس خوش‌یمن بوده و توانسته است ۲ سال پیاپی قهرمانی لیگ برتر را جشن بگیرد. بنابراین باز هم باید به اوکراین بروند تا بتوانند در قهرمانی هت‌تریک کنند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی