سه تفنگدار پرسپولیس پایانی تلخ خواهند داشت؟
سه تفنگدار پرسپولیس یعنی محسن مسلمان, کمال کامیابی نیا و فرشاد احمدزاده احتمالا پایان تلخی با پرسپولیس را تجربه کنند!

سه تفنگدار پرسپولیس جدا می شوند؟

با پایان فصل هفدهم فوتبال ایران و قهرمانی پرسپولیس در نهایت کار مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد با 5ستاره این تیم استارت خورد. کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، صادق محرمی و وحید امیری 5ستاره‌ای بودند که در پایان لیگ هفدهم همکاری‌شان با باشگاه خاتمه یافت. در این بین صادق محرمی که پیش از پایان لیگ نیز زمزمه حضورش در فوتبال اروپا شنیده می‌شد، اولین بازیکنی بود که جدایی‌ رسمی‌اش از این باشگاه را به مقصد اروپا اعلام و با هواداران و کادرفنی خداحافظی کرد.

اوضاع برای محسن مسلمان اما متفاوت بود؛ اتفاقات رخ داده در طول فصل هفدهم باعث شد تا برانکو ایوانکوویچ تمایلی برای ادامه همکاری با بهترین پاسور فصل نداشته باشد. حتی زمانی که مسلمان برای مذاکره با باشگاه در جلسه با گرشاسبی شرکت کرد و با پیشنهاد راضی کردن برانکو در صورت توافق برای تمدید قرارداد نیز مواجه شد، مرد کروات نیمکت سرخپوشان آب پاکی را روی دست شماره 77 تیمش ریخت و از عدم تمایلش برای ادامه همکاری گفت تا داستان محسن مسلمان و پرسپولیس نیز اینگونه خاتمه یابد.

از ساعاتی پیش نیز خبر رسمی مذاکرات و توافق فرشاد احمدزاده با تیم لهستانی تایید شد. برانکو ایوانکوویچ نیز برای هافبک شماره 10 تیمش آرزوی موفقیت کرده تا این بازیکن نیز سومین جداشده‌ی قطعی پرسپولیس در پایان فصل هفدهم لقب گیرد.

اکنون تنها وحید امیری و کمال کامیابی‌نیا برای ادامه همکاری با باشگاه قرار دارند. امیری اما به عنوان یکی از سهمیه‌های پرسپولیس در اردوی تیم ملی در مسیر جام جهانی خارج از ایران حاضر است و همه چیز را به بعد از دیدارهای تیم ملی موکول کرده است. امیری امیدوار است با نمایش درخشان در ترکیب ایران در جام جهانی شانس حضور در فوتبال خارج از ایران را به خود اختصاص دهد و بتواند از نظر مالی به شرایط ایده‌آلی دست یابد. پیشنهاد خارجی برای وحید امیری تنها راه پایان همکاری طرفین محسوب می‌شود و این بازیکن به مدیران باشگاه قول داده در صورت تصمیم برای ادامه حضور در فوتبال ایران، پرسپولیس به عنوان تنها گزینه‌اش قرار داشته باشد.

کامیابی‌نیا نیز که فصل پر سر و صدایی را پشت سر گذاشت یکی دیگر از نفراتی است که باشگاه احتمالا در صورت توافق بر سر مسائل مالی با او ادامه همکاری دهد. کامیابی‌نیا که با باشگاه در برخی مسائل دچار اختلاف حساب مالی شده، شرط خود را روشن شدن این مسائل عنوان کرده است. جرایم مالی در نظر گرفته شده برای این بازیکن که مربوط به خروجش از لیست، مصدومیت خارج از محوطه فنی، جرایم انضباطی، اعتصاب بوده اکنون اختلاف حساب نزدیک به هشتصد میلیونی طرفین را شکل داده است. کامیابی نیا خواهان بخشودن و پرداخت این مطالبات برای ادامه همکاری است و اکنون نیز در خارج از ایران به سر می‌برد تا تعطیلات پایان فصل را پشت سر بگذارد.

طبق شنیده‌ها او هفته آینده با مدیران باشگاه نشستی را برگزار خواهد کرد تا برای ادامه همکاری به توافق دست یابند و باید دید او با پیراهن شماره 11 به کارش در این تیم ادامه خواهد داد یا داستان پرحاشیه‌ سه تفنگدار این تیم بعد از جدایی مسلمان و احمدزاده با عدم توافق او نیز به طور کامل به پایان خواهد رسید.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir