تنها فرمول پرسپولیس برای قهرمانی مجدد!
باتوجه به شرایط تیم پرسپولیس و مشکلات این باشگاه برای جذب بازیکن جدید, تکرار قهرمانی برای آنها دشوار به نظر می رسد.

پرسپولیس موفق به تکرار قهرمانی می شود؟

 پرسپولیس برای فصل جدید فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان و صادق محرمی را ندارد و حضور كمال كامیابی‌نیا هم در این تیم در هاله‌ای از ابهام است.

ضمن اینكه وضعیت بازیكنانی مثل وحید امیری هم مشخص نیست و همه اینها در شرایطی است كه برخلاف خبرهای اعلام شده چیزی از بخشش محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس و باز شدن پنجره این تیم برای فصل جاری مخابره نشد.

در این شرایط پرسپولیس چند مهره خود را از دست داده و توانایی جایگزین كردن آنها را هم ندارد. این در حالی است كه پرسپولیس در اواخر فصل تازه تمام شده لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا تا حدودی متزلزل بود و نان امتیازهای خوبی كه در نیم‌فصل اول لیگ جمع كرده بود را خورد. به همین دلیل خیلی‌ها امیدوار بودند با بخشش محرومیت پرسپولیس این تیم تقویت شود تا بتواند قهرمانی‌‌اش در لیگ را برای سومین بار پیاپی با برانكو جشن بگیرد اما به نظر می‌رسد شیوه‌ای كه سرمربی كروات اتخاذ كرده و اصراری برای نگه داشتن مهره‌هایی چون مسلمان و احمدزاده نداشته نشان می‌دهد او استراتژی خاصی برای ادامه راه تیمش ترسیم كرده است كه خود بهتر از هر كسی می‌داند.

طبیعی است كه با قوی‌ترین تیم هم رسیدن به سومین قهرمانی پیاپی برای سرخ‌ها دشوار است. با این حال در شرایط كنونی یك شیوه برای نتیجه گرفتن این تیم این است كه پرسپولیس در نیم‌فصل اول كه در جذب بازیكن ناكام است مثل نیم‌فصل دوم فصل قبل عمل كرده و با یك روند متوسط رو به بالا نتیجه بگیرد و با تقویت تیم برای نیم‌فصل دوم، مشابه نیم‌فصل اول لیگ قبل عملكردی رؤیایی داشته و امتیازهای از دست رفته را جبران كند.

سرخ‌ها در نیم‌فصل اول لیگ قبل 11 برد، سه مساوی و تنها یك باخت داشتند كه 8 امتیاز بیشتر از نیم‌فصل دوم گرفتند و به همین دلیل توانستند به قهرمانی برسند و می‌توانند برای فصل جدید هم تمام قوای خود را معطوف به نیم‌فصل دوم و تقویت تیم كرده و در نیم‌فصل اول نیز عملكردی متوسط رو به بالا داشته باشند.

هر چند كه سایر تیم‌ها هم بیكار نیستند و پرسپولیس باید در خرید‌هایش هوشمندانه عمل كرده و البته فكری هم به حال لیگ قهرمانان آسیا كه باید بدون بازیكنان جدا شده و بازیكن جدید به میدان برود، بكند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی