واکنش برانکو به صحبت های کی روش علیه وی
برانکو ایوانکوویچ به صحبت های کی روش علیه خودش واکنش نشان داد.

برانکو: نمی‌دانستم مسئولان فدراسیون از من می‌ترسند!

برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی 8 بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس قائمشهر در دیداری دوستانه اظهار داشت: مرحله چهارم تمرینات‌مان را فردا تمام می‌کنیم و بعد راهی کرواسی خواهیم شد. امروز دیداری دوستانه داشتیم و شجاع به خاطر گردن درد و کمال هم گلو درد بازی نکردند.

به آینده پرسپولیس بسیار خوش‌بینم
وی افزود: از تیمی که داریم راضی‌ام و به آینده پرسپولیس بسیار خوش‌بین هستم. امیدوارم که دیگر تغییراتی ایجاد نشود و بی‌صبرانه منتظر شروع لیگ و قبل از آن سوپرجام هستیم.

بیرانوند با ما قرارداد دارد و مایلیم امیری هم بماند
برانکو در پاسخ به این سؤال که چه نظری در مورد عملکرد ملی‌پوشان تیمش در جام جهانی 2018 روسیه دارد، عنوان کرد: ملی‌پوشان ما کیفیت، توانایی و لیاقت‌شان را در جام جهانی نشان دادند، طبیعی است که در این شرایط مشتری‌هایی هم پیدا کنند، اما بیرانوند تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است و با ما خواهد بود، وحید امیری نیز بازیکن آزاد است، اما مایلیم او را همچنان در خدمت داشته باشیم و فکر نمی‌کنم مشکلی از این بابت وجود داشته باشد.

رفیعی همچنان منتظر قطر است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به آخرین وضعیت سروش رفیعی برای حضور در این تیم نیز عنوان کرد: سروش بازیکن خود ماست. او مقطعی کوتاهی در پرسپولیس بوده، اما خاطره خوبی از خود بر جا گذاشته است. طبیعی است که ما علاقه‌مند باشیم تا سروش را در اختیار داشته باشیم، اما او همچنان منتظر قطر است. باید ببینیم در آینده چه پیش می‌آید. اگر امکان جذب سروش فراهم شود ما خیلی خوشحال خواهیم شد.

غیبت ملی‌پوشان در تمرینات تأثیر منفی روی تیم خواهد داشت
وی راجع به اینکه ملی‌پوشان تیمش با توجه به حضور در جام جهانی نمی‌توانند پرسپولیس را در اردوی کراواسی همراهی کنند و این مسئله چقدر به ضرر آنها خواهد بود، تصریح کرد: مسلماً این موضوع تأثیر منفی روی تیم خواهد داشت. به‌هرحال ما مجبوریم به ملی‌پوشان‌مان دو هفته استراحت بدهیم. قطعاً آنها در ابتدای فصل از آمادگی لازم دور خواهند بود. استراحت فعلی برای آنها لازم است، چرا که بعد از پایان لیگ تا به امروز اصلاً استراحتی نداشته‌اند.

بازیکنان لیگ برتری از بهترین‌های تیم ملی در جام جهانی بودند
برانکو درباره اینکه قبل از جام جهانی کارلوس‌ کی‌روش اعتقاد داشت بازیکنان لیگ برتری از لحاظ بدنی شرایط متفاوتی با لژیونرها دارند، اما در جام جهانی این دسته از نفرات تیم ملی جزو بهترین‌ها بودند، گفت: بله، علیرضا بیرانوند، وحید امیری، امید ابراهیمی، مجید حسینی و روزبه‌ چشمی همگی از بهترین‌های تیم ملی بودند.

من، قلعه‌نویی و کرانچار کاری به کسی نداریم و دخالتی هم در برنامه‌های هیچ‌کس نمی‌کنیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه گفته می‌شود کی‌روش برای مسئولان فدراسیون شرط گذاشته در صورتی قراردادش را تمدید خواهد کرد که مربیانی چون برانکو، کرانچار و قلعه‌نویی در برنامه‌های او دخالتی نداشته باشند و مسئولان فدراسیون هم ترسی از این مربی‌ها نداشته باشند، خاطر نشان کرد: یعنی ما در کار کسی دخالت می‌کنیم؟! این یعنی چه؟! در حال حاضر کرانچار کرواسی است و قرار است فردا به ایران بیاید، امیر قلعه‌نویی تیم خودش را تمرین می‌دهد و من هم می‌بینید پرسپولیس را تمرین می‌دهم. ما کاری به کسی نداریم و دخالتی هم در برنامه‌های هیچ‌کس نمی‌کنیم.

نمی‌دانستم مسئولان فدراسیون از من می‌ترسند!
در ادامه همان خبرنگار درباره ترس مسئولان فدراسیون از برانکو سؤالی مطرح کرد که سرمربی پرسپولیس گفت: اگر واقعاً اینطور است که من به خودم افتخار می‌کنم که مسئولان فدراسیون اینقدر از من ترس دارند! خوب شد این را به من گفتید، چون خودم نمی‌دانستم. حالا که اینطور است فردا به فدراسیون خواهم رفت و با مشت روی میز کوبیده و می‌گویم برنامه را تغییر دهید!

کرواسی پرتغال نیست که فقط به رونالدو متکی باشد!
برانکو راجع به عملکرد تیم ملی کرواسی در جام جهانی 2018 هم عنوان کرد: کرواسی تیمی عالی دارد، با یک مربی خیلی خوب. البته ما این انتظار را داشتیم که آنها از گروه‌شان بالا بیایند، اما به‌هرحال همه چیز در مراحل بالاتر مشخص می‌شود و امکان هر اتفاقی برای تیم ملی کرواسی وجود دارد. ما پرتغال نیستیم که فقط به یک بازیکن مثل رونالدو متکی باشیم. حتی ایران هم از پرتغال بهتر است. ما تیم خیلی کاملی داریم. شما نگاه کنید عملکرد مربیان کروات را در نقاط مختلف جهان و آنها را مقایسه کنید با مربیان پرتغالی، اسپانیایی یا هر کشور اروپایی دیگر. نیکو کواچ بعد از قهرمان کردن فرانکفورت در جام حذفی آلمان سرمربی بایرن مونیخ شد. در لیگ و جام حذفی لهستان یک مربی کروات قهرمان شد، در استونی نیز همین‌طور، ماریچ نیز با تیمش قهرمان لیگ و جام حذفی امارات شد. برانکو در ایران قهرمان لیگ شد. در کرواسی هم همینطور، در بوسنی نیز یک کروات تیمش را قهرمان کرد.

همین الان از 2 تیم ملی پیشنهاد دارم
برانکو در واکنش به پرسش خبرنگاری که از او پرسید: «اکنون با دیدن بازی‌های جام جهانی و مسابقات تیم ملی کرواسی،‌ از اینکه پیشنهاد سرمربیگری این تیم را قبول نکردید، ناراحت نیستید؟»، گفت: خیر، من همین الان دو پیشنهاد برای هدایت تیم‌های ملی دارم و آنها منتظر پاسخ من هستند، اما من دوست دارم در تیمی باشگاهی کار کنم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود وینفرد شفر پیشنهاد لغو دیدار سوپر جام را داده است، تصریح کرد: نمی‌دانم، من از این موضوع خبر ندارم. من فقط آن برنامه‌ای را که در تقویم است، نگاه می‌کنم. از آنجایی هم که آقای کی‌روش گفته من قوی‌تر از شفر هستم، می‌روم به فدراسیون و محکم می‌زنم روی میز فدراسیون!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com