عاقبت دعوای برانکو و کی روش؛ وحید امیری از پرسپولیس جدا می شود
دعوای کی روش و برانکو باعث شده است که وحید امیری از تمدید قرارداد خود با پرسپولیس, پشیمان شود!

وحید امیری با پرسپولیس تمدید نمی کند

دعوای رسانه‌ای «برانکو» و «کی‌روش» همچنان سوژه داغ رسانه‌های نوشتاری و حتی مجازی است.

کارلوس کی‌روش که به شدت برافروخته بود از گرشاسبی خواست برانکو را ساکت کند و از آن طرف برانکو هم سرمربی تیم‌ملی را تحقیر کرد و رو به خبرنگاران گفت: «کی‌روش همان بازیکن ذوب‌آهن را می‌گوید؟!»

دیروز در تمرین پرسپولیس هم عده‌ای از هواداران احساسی بنری را آورده بودند که روی آن در طعنه به «کی‌روش» نوشته بودند: دلال موزامبیکی!

دیروز یک منبع آگاه و مطلع به ما خبر داد که اولین ترکش مصاحبه برانکو و دعوا با کی‌روش عدم تمدید قرارداد وحید امیری خواهد بود!

لطفاً تعجب نکنید! هرچند پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس بسته است و به رغم آن که وحید امیری وعده داده بعد از پایان جام‌جهانی با گرشاسبی مذاکره کند، اما این وسط پای خط خوردن از تیم‌ملی هم درمیان است!

وحید امیری خوب می‌داند تمدید با پرسپولیس و ماندن در ایران می‌تواند موقعیت او در تیم‌ملی را به خطر بیندازد.

چه بسا علیرضا بیرانوند هم وسوسه شود با‌وجود داشتن قرارداد با پرسپولیس از باشگاهی که سرمربی آن با کارلوس کی‌روش مشکل دارد جدا شود!

به هر حال پس از درخشش در جام‌جهانی این دو ستاره لرستانی با پیشنهادات بسیار خوبی از اروپا و آسیا مواجه شده‌اند که گذشتن از آن آسان نیست.

ضمن آنکه تجربه نشان داده اولین ترکش دعوای سرمربیان پرسپولیس و تیم‌ملی به بازیکنان می‌خورد. باور نمی‌کنید از سروش رفیعی یا سید‌جلال حسینی بپرسید!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی