قرارداد یک میلیارد تومانی سروش رفیعی و پیکان برای نیم‌فصل!
براساس خبرهای منتشر شده توافقی بین پرسپولیس و سروش رفیعی و پیکان شکل گرفته و این بازیکن نیم فصل را در پیکان توپ خواهد زد.

توافق پرسپولیس و سروش رفیعی و پیکان

سروش رفیعی که در ضیافت ناهار حمیدرضا گرشاسبی شرکت و با همبازیان سابق خود و برانکو دید و بازدید کرد، بار‌ها گفته اولویت او در ایران باشگاه پرسپولیس است.

شماره ۷ امیدوار بود باز هم پیشنهاد خوبی از کشور قطر برسد و بتواند در لیگ ستارگان توپ بزند، اما عملکرد نه چندان خوب او در الخور باعث شد رفیعی به این هدف نرسد.

حالا سروش رفیعی دو راه پیش رو دارد؛ اول اینکه با پرسپولیس قرارداد بسته و نیم‌فصل به دلیل بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه فقط تمرین کند و بیرون بنشیند.

راه دوم این است که با پرسپولیس قرارداد بسته، اما نیم‌فصل را به عنوان بازیکنی قرضی در تیمی دیگر توپ بزند و سپس به جمع شاگردان برانکو ملحق شود. راه دوم همان فرمولی است که مهدی شیری مدافع راست پیکان استفاده کرد. هر چند این بازیکن با پرسپولیس قرارداد بست، ولی به دلیل محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات تابستانی باید نیم فصل در پیکان بازی کرده و سپس سرخپوش شود.

حالا شنیده می‌شود سروش رفیعی هم قصد دارد چنین راهی را برود و این خبر را مجید جلالی سرمربی پیکان هم تأیید کرد. از آنجایی که سپاهان رقیب مستقیم پرسپولیس محسوب می‌شود بنابراین این هافبک تکنیکی برای پیوستن به این تیم و نیم فصل توپ زدن قرضی در اصفهان خیلی تمایل نشان نداد. از طرفی باشگاه نساجی مازندران هم حاضر نشد مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان درخواستی هافبک شیرازی را برای نیم‌فصل بازی در قائمشهر بپذیرد، بنابراین بهترین گزینه ممکن پیکان و مجید جلالی بودند که مشکلی از این بابت نداشته و حتی به همین روش مهدی شیری را جذب کردند.

جالب‌تر آن که شنیدیم باشگاه پیکان حاضر شده برای نیم‌فصل حضور قرضی سروش رفیعی مبلغ یک میلیارد تومان به این بازیکن پرداخت کند؛ پولی که معمولاً برای یک فصل به بازیکنان نامدار و حتی ملی‌پوش پرداخت می‌شود و ظاهراً سروش به هدف خود رسیده است. دیروز گرشاسبی هم گفت: ما با سروش کاملاً توافق کردیم.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی