علت نیمکت نشینی بیرانوند: حمایت از کی‌روش یا تنبیه انضباطی؟
بیرانوند پس از درخشش در تیم ملی و جام جهانی این روزها در پرسپولیس نیمکت نشین شده است

چرا بیرانوند در پرسپولیس نیمکت نشین است؟

بیرانوند که این روزها به بازیکن نیمکت نشین در پرسپولیس تبدیل شده از بشیکتاش ترکیه پیشنهاد دارند و گفته می شود مدیران این تیم ترکی قصد دارند به تهران بیایند و با او مذاکره کنند.

از طرفی بیرانوند هنوز نسبت به این انتقال مطمئن نیست و ترس از نیمکت نشینی در بشیکتاش و از دست دادن تیم ملی در بازی های جام ملت ها باعث شده تا او نسبت به این انتقال مردد شود.

بیرانوند که قراردادی پنج ساله با پرسپولیس دارد با دو روز تاخیر به تمرین سرخپوشان اضافه شد تا همین موصوع باعث شود تا برانکو او را در دو بازی لیگ نیمکت نشین کند.

از طرفی هم هواداران بیرانوند معتقدند حمایت او از تیم ملی و کی روش باعث شده تا برانکو او را نیمکت نشین کند. اما از طرفی دیگر اینکه رادوشوویچ با قراردادی سنگین در پرسپولیس حضور دارد و دو فصل روی نیمکت بوده و برای باشگاه مهم است تا او بازی کند و همچنین او در دو بازی گذشته خوب عملکرده و دو کلین شیت ثبت کرده است و طبق منطق فوتبال گلری که گل نخورده باید درون دروازه بایستد.

از ظرفی دیگر بیرانوند گلر یک تیم ملی است و درخشش در جام جهانی باعث ستایش او شده و نیمکت نشینی اش باعث شده تا کمی ماجرای گلری در پرسپولیس کمی پیچیده شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir