اصل ماجرای عجیب زدن زیرآب سیدجلال حسینی پیش برانکو
شاید عجیب باشد اما چندسال پیش یکی از هموطنان برانکو زیرآب سیدجلال حسینی را زده بود و همین امر باعث شده بود که برانکو مخالف بازگشت سیدجلال به پرسپولیس باشد

سیدجلال کمردرد دارد و به درد پرسپولیس نمی‌خورد!

برانکو پس از مراسم انتخاب برترین‌های سازمان لیگ فوتبال مصاحبه کرد و گفت: «رأی من برای انتخاب بهترین بازیکن لیگ برتر سیدجلال حسینی بود...».
اما داستان برانکو و سیدجلال حسینی از اول این‌قدر هم شیرین نبود. سیدجلال حسینی می‌خواست پس از یک فصل بازی در قطر به پرسپولیس بیاید، اما برانکو مخالف بود!

مرد کروات، لوکا ماریچ هموطن خود را به ایران و پرسپولیس آورده و معتقد بود این مدافع یک لیدر برای تیمش خواهد شد. آن روز‌ها اگر خبرنگاری اسم سیدجلال حسینی را بر زبان می‌آورد با برافروختگی و خشم برانکو روبه‌رو می‌شد و حتی امکان داشت مصاحبه اش با سرمربی پرسپولیس نیمه‌تمام بماند!

برانکو حتی اسم سیدجلال حسینی را برنمی‌تابید و بار‌ها و بار‌ها اعلام کرد او را نمی‌خواهد و تا پایان فصل نقل و انتقالات هم کوتاه نیامد!

به گواه اغلب کارشناسان تیم برانکو در لیگ پانزدهم بهترین پرسپولیس چند سال اخیر بوده که به خاطر نداشتن دفاع و دروازه‌بان مستحکم دستش از جام قهرمانی کوتاه ماند.

سال بعد برانکو کوتاه آمد و موافقت کرد سیدجلال دوباره به پرسپولیس برگردد. او آمد و به کمک علیرضا بیرانوند بهترین خط دفاع لیگ برتر را شکل داد تا پرسپولیس دو سال پی‌درپی قهرمان لیگ برتر شود.


امروز، اما رابطه برانکو و سیدجلال به شدت گرم شده است. در تمرینات و مسابقات پرسپولیس قدرت مضاعف سیدجلال و اختیاراتی که برانکو به او داده، مشهود است.
مرد کروات پس از خط خوردن سیدجلال حسینی از لیست نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تمام‌قد پشت کاپیتان خود ایستاد و از او حمایت کرد.

سیدجلال حسینی هم در مصاحبه‌های اخیر خود از برانکو تشکر و اعلام کرده که بیشترین کمک پس از جا ماندن از لیست مسافران جام جهانی روسیه را سرمربی پرسپولیس به او داشته تا دوباره برگردد.
شاید برای خیلی‌ها جالب باشد که بدانند چرا ۳ فصل قبل برانکو با وجود اصرار خود سیدجلال حسینی و مدیران و هواداران پرسپولیس برای جذب این مدافع ملی‌پوش از خرید او خودداری ورزید.

لوکا ماریچ به جای خود، اما همان روز‌ها هم شنیده شد یکی از هموطنان برانکو به او خط داده و زیرآب سیدجلال حسینی را زده است که پرسپولیسی نشود.

اما اصل داستان چه بود؟

دیروز با یکی از مسئولان سابق پرسپولیس گپ می‌زدیم. طرف که تمایلی به افشای نام خود نداشت، به ما خبر داد که یکی از هموطنان برانکو که رابطه خوبی با سیدجلال حسینی نداشته، اطلاعات غلطی در مورد این مدافع ملی‌پوش به سرمربی پرسپولیس داده بود.

طرف به برانکو گفته سیدجلال حسینی کمردرد کهنه‌ای دارد که به او اجازه نمی‌دهد کامل و تا پایان فصل در خدمت تیم باشد و ممکن است ۳ سال قبل همان هفته‌های اول خانه‌نشین شود!

همین اطلاعات غلط باعث شد برانکو قید سیدجلال حسینی را بزند و گفته می‌شود هنوز هم از دست دوست و هموطن خود شاکی است.
برانکو هنوز هم در محافل خصوصی به طرف می‌گوید: «اگر آمار غلط در مورد سیدجلال به من نداده بودی، الان در قهرمانی لیگ برتر ایران هت‌تریک کرده بودم!»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی