خوش شانسی پرسپولیس بخاطر برنامه لیگ برتر
قرعه تیم پرسپولیس در لیگ برتر نسبت به سایر حریفان بهتر است و همین امر کار این تیم را آسان کرده است

خوش شانسی پرسپولیس؛ برنامه لیگ!

جدا از کیفیت فنی بالای شاگردان برانکو، نکته دیگری که می تواند به پرسپولیس برای ماندن در صدر جدول کمک کند برنامه بازیهای لیگ است. قرمزها امشب با استقلال خوزستانی بازی دارند که از 2 بازی گذشته اش یک امتیاز گرفته و به مانند دو فصل گذشته شرایط جالبی ندارد.

آنطرف سپاهان به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی این فصل باید با پیکانی بازی کند که هفته گذشته سه گل به سایپا زده و استقلال وینفرد شفر هم با تراکتورسازی پرستاره بازی دارد. در هفته چهارم، پرسپولیس در آزادی میزبان تیم تازه لیگ برتری شده نفت مسجد سلیمان است.

در هفته چهارم استقلال در جم باید با پارس بازی کند و سپاهان در دربی اصفهان به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

در هفته پنجم و چند روز مانده به بازیهای مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان، پرسپولیس در آبادان به مصاف صنعت نفت می رود. استقلال با فولاد بازی دارد و سپاهان و تراکتورسازی با هم روبرو خواهند شد.

قرعه پرسپولیس در سه هفته آینده و قبل از بازی این تیم مقابل الدحیل قرعه مناسبی است که به برانکو و شاگردانش کمک می کند تکلیف صدرنشین لیگ تا پایان هفته پنجم را خودشان مشخص کنند نه تیم دیگری.

قبل از شروع لیگ برانکو پیش بینی کرده بود که اگر از 5 بازی ابتدایی لیگ حداقل 10 امتیاز بگیرد می تواند تیمش را در کورس قهرمانی نگه دارد. اتفاقی که با توجه به قرعه تیمش در این 5 هفته، کاملا شدنی به نظر می رسد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:  isport.ir