علت اصلی جدایی فرشاد احمدزاده از پرسپولیس لو رفت
فرشاد احمدزاده درحالی از پرسپولیس جدا شد که این باشگاه به وی پیشنهاد دستمزد سالی 2 و نیم میلیارد تومان داده بود

دلیل اصلی جدایی فرشاد احمدزاده از پرسپولیس

فرشاد احمدزاده که یکی از بازیکنان کلیدی پرسپولیس در چند فصل اخیر محسوب می‌شود، از این تیم پرطرفدار جدا شد و به لهستان رفت. او رسماً به وروتسواف پیوست و پیراهن شماره ۱۰ این تیم را هم به دست آورد.

احمدزاده در هفته‌های ابتدایی لیگ لهستان هم نمایش خوب و امیدوارکننده‌ای داشت، اما دیروز خبری شنیدیم که در نوع خود جالب بود؛ اینکه باشگاه پرسپولیس در آخرین مذاکرات خود با این بازیکن اهل ارومیه حاضر شده بود قراردادی ۲ ساله به ارزش هر سال ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با فرشاد احمدزاده منعقد کند.

قرارداد احمدزاده با پرسپولیس به اتمام رسیده بود و با توجه به بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه، گرشاسبی و دوستان خیلی تلاش کردند او را نگه دارند. هرچند فرشاد دیگر به قول بروبچه‌های پرسپولیس «پسر برانکو» نبود، اما به هر حال یکی از بازیکنان کلیدی و اصلی این تیم به شمار می‌رفت.

مضاف بر اینکه پرسپولیس نمی‌توانست بازیکنی بخرد و اگر هم محروم نبود، پیدا کردن هافبکی با ویژگی‌های فرشاد احمدزاده بسیار دشوار بود. با وجود این پیشنهاد وسوسه‌انگیز فرشاد احمدزاده از پرسپولیس جدا شد و به لهستان رفت. بلافاصله هم این هافبک تکنیکی و چپ‌پا پستی منتشر کرد و مدعی شد از فحاشی و اهانت‌های برخی هواداران پرسپولیس شاکی و دلخور است.

همه باور کردیم علت اصلی رفتن احمدزاده از پرسپولیس اهانت طرفداران احساساتی این تیم بوده است در حالی که ماجرا چیز دیگری است.

روز گذشته یکی از نزدیکان این بازیکن به اطلاع ما رساند که تیم لهستانی سالی ۳۵۰ هزار یورو به فرشاد می‌پردازد. با توجه به گرانی ارز در بازار کشورمان، فرشاد احمدزاده حدوداً سالی ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از بازی در لهستان درآمد خواهد داشت. این بدین معناست که شماره ۱۰ برای هر سال بازی در لیگ لهستان یک میلیارد تومان بیشتر از پرسپولیس و فوتبال ایران درآمد خواهد داشت.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی