نگرانی فرشاد پیوس از بازی پرسپولیس و الدوحیل
فرشاد پیوس پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید نگران آینده این تیم است

نگرانی فرشاد پیوس  از وضعیت پرسپولیس

فرشاد پیوس درباره تساوی پرسپولیس برابر نفت‌مسجدسلیمان اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد نبودیم چراکه بازیکنان در افت بدنی ناشی از تمرینات بدنسازی بودند. زمانی که تیم بدنسازی می‌کند، هفته سوم و یا چهارم معمولا دچار افت می‌شود. الان هم همین شرایط برای پرسپولیس ایجاد شده است.

وی افزود: البته تیم نفت‌مسجدسلیمان هم با تاکتیک دفاع متمرکز و به قول فوتبالی‌ها اتوبوسی سعی داشت اجازه حرکات بازیکنان را بگیرد. آنها طوری کار می‌کردند که اجازه کار و بازی‌کردن را به پرسپولیس نمی‌دادند. البته تاکتیک برانکو هم مناسب نبود چون تیمش را طوری وارد زمین کرده بود که روی ضد حملات به حریف گل بزند.

او ادامه داد : برانکو در تعویض بازیکنانش هم خوب عمل نکرد زیرا می‌توانست زودتر تعویض کند و منشا را به زمین ببرد. البته با توجه به خصوصیات منشا بهتر بود از اول بازی می‌کرد.

او با بیان اینکه پرسپولیس نباید در همه دیدارها با یک ترکیب و تاکتیک بازی کند، گفت: یکی از مشکلاتی این روزها پرسپولیس دارد این است که در همه بازی‌ها با یک شیوه بازی می‌کند. زمانی که تیم قرار است در ورزشگاه آزادی و برابر تیمی چون نفت مسجدسلیمان بازی کند، بهتر است با یک هافبک دفاعی به میدان برود تا شاهد بازی هجومی از تیم باشیم. در همین آخرین بازی هم برانکو می‌توانست با انتخاب ترکیب هجومی، گل‌های زیادی به حریف بزند.

پیوس در پایان خاطرنشان کرد: من واقعا نگران آینده این تیم هستم. اگر قرار باشد با همین شیوه به مصاف الدوحیل برویم قطعا به مشکل بر می‌خوریم. باید برانکو فکری برای این دیدار کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir