محرومیت تیم پرسپولیس چند روز دیگر تمام می شود؟
کمتر از سه ماه تا باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی تیم پرسپولیس باقی مانده است

پایان محرومیت پرسپولیس کمتر از 3 ماه دیگر

سرخپوشان پایتخت بیش از یک سال است که با محرومیت نقل و انتقالاتی دست و پنجه نرم می‌کنند و تا همین حالا هم ضرر‌های بی شماری برای این محرومیت متحمل شده اند.

آن‌ها مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و صادق محرمی را از دست دادند و در پنجره زمستانی ۹۶-۹۷ و پنجره تابستانی ۹۷-۹۸ هیچ بازیکنی را به خدمت نگرفتند.

با این حال موفق شدند عملیات نیمه کاره قهرمانی دوباره در لیگ را تکمیل کرده و همچنین به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسند؛ اتفاقی که بعید بود بدون حضور برانکو اتفاق بیفتد؛ بنابراین می‌توان گفت: پنجره نقل و انتقالاتی اگر چه دست سرمربی تیم را بست، اما تغییری در روند نتیجه گیری قرمز‌ها به وجود نیاورد و اقتدار آن‌ها را خدشه دار نکرد.

با این حال، پرسپولیسی‌ها برای رفع دوران محرومیت لحظه شماری می‌کنند و امیدوارند هرچه زودتر خریدهایشان را با پیراهن قرمز ببینند. مهدی ترابی، سروش رفیعی، مهدی شیری و مهدی شریفی بازیکنان جدید این تیم هستند که پس از اتمام محرومیت برای پرسپولیس بازی خواهند کرد.

حال با آغاز فصل پاییز، روزشماری‌ها برای پایان محرومیت پرسپولیس آغاز شده است. باتوجه به بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی از ۲۸ آذر، خرید‌های جدید پرسپولیس هم می‌توانند از همان روز برای این تیم به میدان بروند. به عبارتی اکنون کمتر از سه ماه تا رفع محرومیت تیم پرسپولیس زمان باقی است و به طور دقیق‌تر می‌توان گفت 86 روز دیگر، پرسپولیسی‌ها از این مهلکه خارج خواهند شد.

بسیاری، محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی که با شاهکار مدیران وقت، عابربانک فوتبال ایران و مهاجم سابق پرسپولیس رخ داد را بزرگترین جریمه فوتبالی تاریخ این باشگاه و حتی فوتبال ایران می‌دانند که این تیم را با مشکلات و چالش‌های بسیاری مواجه کرد، اما به لطف حضور برانکو و تلاش بازیکنان، آن‌ها همچنان در کورس قهرمانی قرار دارند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی