خبر خوب علیرضا بیرانوند برای پرسپولیسی ها
علیرضا بیرانوند اعلام کرد که از رفتن پشیمان شده و در پرسپولیس خواهد ماند

علیرضا بیرانوند ماندنی شد

با پایان مسابقات جام جهانی بود که علیرضا بیرانوند با دریافت چند پیشنهاد، در صدر اخبار نقل و انتقالاتی قرار گرفت تا جایی که هر روز از یک تیم و باشگاه به عنوان مقصد جدید او یاد می‌شد. اما در نهایت بیرانوند که به زعم داشتن قرارداد با پرسپولیس برای جدایی‌اش از این تیم باید رقمی به عنوان رضایتنامه پرداخت می‌کرد، اعلام کرد حداقل تا نیم‌فصل در این تیم ماندنی خواهد بود.

اما حالا و با گذشت ۷ هفته از مسابقات لیگ، به نظر می‌رسد پرونده جدایی این بازیکن از پرسپولیس به طور کل منتفی شده است. از بشیکتاش به عنوان مهمترین پیشنهاد خارجی بیرانوند یاد می‌شد اما حالا این تیم گلر جدیدی را جذب کرده است؛ نکته مهم دیگر اینکه تیم خواستار بیرانوند برای جذب او باید رقم ۶۰۰ هزار دلار پرداخت کند.

بیرانوند اخیرا هم در مصاحبه‌ای تاکید کرد که تا هت‌تریک در قهرمانی و قهرمانی آسیا در این تیم خواهد ماند. با این تفاسیر پرونده حضور احتمالی محمدرشید مظاهری در پرسپولیس به واسطه جدایی بیرانوند نیز کنسل خواهد شد.

شنیده می‌شود احتمال حضور مظاهری در فولاد بعد از نیم‌فصل دوم زیاد است و در صورتی که این اتفاق بیفتد محمدرضا اخباری که از سایپا جدا شده، گزینه اصلی تیم اصفهانی خواهد بود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir